Ik ben het in grote lijnen wel eens met theovv. We weten toch zo langzamerhand wel dat de montage van alles kan suggereren? Als ik het topic goed gevolgd heb, begint het bij Nathan al met een groene waas, de anderen rood. Waarom die keus, als het al zo moeilijk was om Nathan's run te doen opgaan in de runs van de andere vier? En dat de Mol niet veel op Nathan geschoten zou hebben, kan ook een kwestie van kiezen zijn van de juiste momenten. Je kan met al het materiaal dat je hebt elke kandidaat er doen uitspringen, als afwijkend. Dat kan dus ook bij Nathan zijn gebeurd. Als dat je plan is als productie, geef je hem om te beginnen alvast een vestje met een ander nummer dan de rest. Dat het een slordigheidje is dat ze over het hoofd hebben gezien, kan ik me nauwelijks voorstellen. Maar dan nog: dan zie je het alsnog bij de montage, en laat je de beelden waarin dat nummer duidelijk te zien is toch weg?
Wel opvallend vind ik dat Nathan er na afloop er weer even aan denkt dat hij meer geld had kunnen verdienen. Dat deed hij ook al bij de vazenopdracht, toen bedacht hij zich opeens dat hij een moeilijkere stok had moeten nemen.