Auteur Topic: [kandidaat] Bart  (gelezen 56656 keer)

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Bart
« Reactie #480 Gepost op: 27-04-2020, 23:56:26 »
Martin... please ga nu geen woorden gaan verdraaien. Ze zegt letterlijk als ik objectief keek, kwam ik steeds bij Alina uit, maar ik zocht toch of Bart echt niet de mol kon zijn.
Het spijt me Convans maar jij verdraaid nu de woorden van Jolien. Ze zegt heel duidelijk "maar als ik objectief keek..". Hier zit een tegenstelling opgesloten. Het is niet goed te zien in het shot dat ze hier Bart aanduid, maar volgens mij is dit wel de strekking van haar verhaal.
Hoe kan ze anders Alina objectief verdenken als zij niets verkeerd deed? Maar ik ben het wel een beetje moe om mij steeds maar te moeten verdedigen tegen jou...
Dus denk er maar mooi van wat je wil.
« Laatst bewerkt op: 28-04-2020, 00:01:20 door MartinJ »

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Bart
« Reactie #481 Gepost op: 28-04-2020, 00:06:54 »
Hoelang ga je dit eigenlijk nog volhouden?   ::rofl::

1. Ze zegt dat ze altijd op Alina uitkwam door haar acties in het spel en door haar antwoorden in de tests te analyseren, maar naast het spel reageerde ze altijd zo naturel en blij en liet ze geen enkele steek vallen. Dus objectief gezien moest ze wel de mol zijn, maar door haar acteertalent wilde ze toch in iemand anders de mol zien.

2. Wat wil je eigenlijk bereiken met nu te verzinnen dat Jolien eigenlijk Bart veel verdachter vond in de acties? Het lijkt wel alsof je wil zeggen dat elke goeie speurder bij Bart als mol moest uitkomen?

3. Het woordje gij in het Vlaams is gewoon jij. Dus hier zegt ze toch letterlijk tegen Alina: als je objectief kijkt, zijde gij de mol. Maargoed denk dat alle andere Vlamingen dit wel kunnen beamen.

Ik ben het ook redelijk moe. Bart heeft zich nooit proberen verdacht te maken en Alina is de mol. Case closed. 
« Laatst bewerkt op: 28-04-2020, 00:09:56 door Convans »

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Bart
« Reactie #482 Gepost op: 28-04-2020, 00:20:52 »
Bart heeft zich nooit proberen verdacht te maken en Alina is de mol. Case closed.

Amen  ::wijn::

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: [kandidaat] Bart
« Reactie #483 Gepost op: 28-04-2020, 09:17:20 »
Bart was zeker een fantastische  kandidaat!
Ik heb na aflevering 3 de afslag naar de Bart tunnel genomen en kwam zo wel in de finale uit, alleen was Bart niet de mol. ;D

Ik heb me prima vermaakt hier maar zat ernaast.
Ben wel benieuwd naar volgende week, wat heb ik over het hoofd gezien of lagen de verdachte acties toch dicht bij elkaar? De vooruitblik beloofde iig veel goeds.


Offline Uil

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Bart
« Reactie #484 Gepost op: 28-04-2020, 11:46:28 »
Ik vond dat echt wel mols, past gewoon bij Bart ook als mol.

Voor mij werd het ook nog even versterkt door wat ze in de montage deden: Bart overdreven laten zien zuchten en steunen tot het bedrag boven die 10.000 kwam. Ik vond het wat gespeeld en te overdreven hoe Bart dat deed, en met een beetje tunnelvisie erbij... :P

Hij had ook zo mooi z'n woordje klaar toen de aap uit de mouw kwam op de rotsen van Meteora. Maar hij heeft er lang over kunnen nadenken en gezien zijn persoonlijkheid... Ook weer niet heel vreemd. Die artispunten vergeet ik niet snel meer  ;D

Offline Luc

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Bart
« Reactie #485 Gepost op: 28-04-2020, 20:32:25 »
Bart was een fanatieke kandidaat die zich nooit verdacht heeft gemaakt buiten die €10200 voor de vrijstelling. Daarom verdacht ik hem in het begin maar was per aflevering steeds meer van overtuigd dat hij niet de mol is. Zeker één van de kleurrijkste mol-deelnemers ooit.

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Bart
« Reactie #486 Gepost op: 29-04-2020, 10:59:47 »
Bart heeft trouwens een videoboodschap op wieisdemol.be. gezet.

Nogmaals: wat een kandidaat! ::joehoe::

Offline Theoreticus

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Bart
« Reactie #487 Gepost op: 29-04-2020, 11:30:53 »
Bart was een fanatieke kandidaat die zich nooit verdacht heeft gemaakt buiten die €10200 voor de vrijstelling. ..

Weten we dit zeker? Ik heb Jolien in Café de mol in ieder geval horen zeggen dat ze nergens bewust iets verkeerd heeft gedaan. Toen Bart aangaf dat hij altijd voor de groepspot ging, moesten de dames heel hard lachen ;)
De eerste groep had dipsaus klaar. Dipsaus is klaar. Het kán niet makkelijker zijn.

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [kandidaat] Bart
« Reactie #488 Gepost op: 29-04-2020, 13:10:59 »
Bart heeft trouwens een videoboodschap op wieisdemol.be. gezet.

Nogmaals: wat een kandidaat! ::joehoe::


Heb je misschien een link naar die videoboodschap?
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Daslan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Bart
« Reactie #489 Gepost op: 29-04-2020, 14:49:12 »

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [kandidaat] Bart
« Reactie #490 Gepost op: 29-04-2020, 15:55:25 »
Thanks!   ::ok::
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Bart
« Reactie #491 Gepost op: 3-05-2020, 20:11:04 »
Wth Bart ging naar de 15.000  ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::
« Laatst bewerkt op: 3-05-2020, 22:27:15 door D*N, Reden: Scheldwoord verwijderd »

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Bart
« Reactie #492 Gepost op: 3-05-2020, 20:17:15 »
Wtf Bart ging naar de 15.000  ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Het blijft persoonlijke smaak natuurlijk, maar ik blijf dat ergens wel een beetje vies vinden. Alina kon zich een aflevering lang eigenlijk goed inzetten voor de pot, want die ging toch nooit in de plus komen.

Maar goed, daar bestaan verschillende meningen over hebben we de afgelopen weken al gezien. ;D

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Bart
« Reactie #493 Gepost op: 3-05-2020, 21:14:42 »
Ik ben echt zo blij met hem. Hoe hij in het begin van de aflevering duidelijk maakte hoe het spel in elkaar zit: I love it!  ::love::
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Bart
« Reactie #494 Gepost op: 3-05-2020, 21:32:00 »
laten stijgen tot 15.000 (en niet doorhebben dat de klok terugtelt)  ::rofl::

erna nog eens gered worden door de 2 pasvragen én door een knap spel te spelen bij vuurwerk.

Alina tegenwerken en Jolien proberen Christian te laten verdenken (en het werkte nog ook)  ::ok::.

Bart is echt één van mijn favoriete kandidaten
klaar voor de strijd

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Bart
« Reactie #495 Gepost op: 3-05-2020, 22:20:35 »
Gewoon tot €15.000 ::oink::
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Bart
« Reactie #496 Gepost op: 3-05-2020, 22:21:15 »
Ik ben benieuwd bij welk bedrag hij eigenlijk in gedachten had te willen stoppen  ::rofl::

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Bart
« Reactie #497 Gepost op: 3-05-2020, 22:22:27 »
Ik ben benieuwd bij welk bedrag hij eigenlijk in gedachten had te willen stoppen  ::rofl::

Proficiat Jolien, jij bent de winnares. Jij moet nu 72.258 euro terug aan Woestijnvis
klaar voor de strijd

Offline Daslan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Bart
« Reactie #498 Gepost op: 3-05-2020, 22:41:50 »
Hahahaha Bart wat een ongekende legende. Absoluut mijn favoriete kandidaat allertijden.
Dat fragment dat hij met z'n kinderen uno speelt ook.  ::rofl:: ::rofl::

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Bart
« Reactie #499 Gepost op: 3-05-2020, 22:43:32 »
Dat fragment dat hij met z'n kinderen uno speelt ook.  ::rofl:: ::rofl::

 ::rofl::