Auteur Topic: [kandidaat] Bart  (gelezen 56667 keer)

Offline Poekie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Bart
« Reactie #500 Gepost op: 3-05-2020, 23:03:42 »
Ja, die Bart toch  ::rofl::
Die komt bovenaan in mijn lijstje van favoriete kandidaten ooit. Moest net ook zo lachen om zijn vergelijking met een spelletje Monopoly (dan zeg je toch ook niet 'amai, jij bouwt een hotel?!').

Offline Retuow

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Bart
« Reactie #501 Gepost op: 3-05-2020, 23:45:32 »
Wat een kandidaat =).

Offline Reflektor

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Bart
« Reactie #502 Gepost op: 3-05-2020, 23:57:35 »
De vuilste speler ooit denk ik, maar daardoor ook wel een van de leukste. Het is natuurlijk ook geen vlaanderen vakantieland  ;)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [kandidaat] Bart
« Reactie #503 Gepost op: 4-05-2020, 00:11:41 »
En wat is hij vaak door het oog van de naald gekropen! :o
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Reflektor

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Bart
« Reactie #504 Gepost op: 4-05-2020, 00:12:58 »
En wat is hij vaak door het oog van de naald gekropen! :o
Maar Christian toch ook! Echt bizar dat ze zo ver gekomen zijn uiteindelijk.

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [kandidaat] Bart
« Reactie #505 Gepost op: 4-05-2020, 00:17:07 »
En wat is hij vaak door het oog van de naald gekropen! :o

Ja! Zeker met die pasvragen en met het vuurwerk. Dat had ik niet zien aankomen.  ::rofl::
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

anoniem 30784

  • Gast
Re: [kandidaat] Bart
« Reactie #506 Gepost op: 4-05-2020, 00:17:17 »
Jeetje, die Bart.  ::rofl:: Hij heeft wel lef om zo veel te bieden, want zoals hij zelf al aangeeft maak je je daar niet populair mee... en dat komt dan ook nog op tv... maar ik geef hem gelijk. Dat punt dat hij maakte met betrekking tot Monopoly was terecht, en toevallig had ik zelf in mijn hoofd zijn actie ook al vergeleken met je eigen spelsituatie verbeteren bij Monopoly (maar ditzelfde geldt natuurlijk voor elk ander willekeurig spel) dus ik vond het wel grappig dat hij dan uitgerekend dat spel als voorbeeld uitkoos.  ;D
Hij is inderdaad heel vaak door het oog van de naald gekropen, maar dat vermoedde ik al aangezien hij na de vuurwerkeliminatie opeens overduidelijk Alina verdacht en ik al vermoedde dat hij de oorspronkelijke afvaller was.
Hij had bijna nog gewonnen ook. Wat een kandidaat.  ;D

Offline Reflektor

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Bart
« Reactie #507 Gepost op: 4-05-2020, 00:25:59 »
Jeetje, die Bart.  ::rofl:: Hij heeft wel lef om zo veel te bieden, want zoals hij zelf al aangeeft maak je je daar niet populair mee... en dat komt dan ook nog op tv... maar ik geef hem gelijk. Dat punt dat hij maakte met betrekking tot Monopoly was terecht, en toevallig had ik zelf in mijn hoofd zijn actie ook al vergeleken met je eigen spelsituatie verbeteren bij Monopoly (maar ditzelfde geldt natuurlijk voor elk ander willekeurig spel) dus ik vond het wel grappig dat hij dan uitgerekend dat spel als voorbeeld uitkoos.  ;D
Hij is inderdaad heel vaak door het oog van de naald gekropen, maar dat vermoedde ik al aangezien hij na de vuurwerkeliminatie opeens overduidelijk Alina verdacht en ik al vermoedde dat hij de oorspronkelijke afvaller was.
Hij had bijna nog gewonnen ook. Wat een kandidaat.  ;D
En ook nog op het laatste moment proberen om Jolien Christian te laten verdenken, en het was bijna gelukt ook. Dat is vuil, maar ook gewoon op een slimme manier het spel begrijpen en spelen.

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [kandidaat] Bart
« Reactie #508 Gepost op: 4-05-2020, 00:53:48 »
Hij heeft het hard en goed gespeeld. Goed gedaan!  ::ok::
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Bart
« Reactie #509 Gepost op: 4-05-2020, 05:48:08 »
Nogmaals Bart: wat was je een fantastische kandidaat. Goud waard, dit seizoen. ::bravo:: En 27/30 in de finale is lang niet slecht. Maar ja, dat molboekje, Jolien was daar toch een stuk systematischer in.
Ik begrijp nu eindelijk ook die geveinsde verbazing bij het afvallen van Christian in afl. 7! Bart zat allang niet meer op Christian. Maar hij had hem tegenover Jolien nog wel verdacht proberen te maken, en dat hadden we niet gezien.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Bart
« Reactie #510 Gepost op: 4-05-2020, 09:28:23 »
Wth Bart ging naar de 15.000  ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Hoeveel heb je over voor de vrijstelling?
Ja alles natuurlijk he ::wenkbrauw::

Toch wel een mooie verrassing. Zelfs Alina moest Bart in deze wakker schudden: de teller loopt terug  ;D

Ja, die Bart toch  ::rofl::
Die komt bovenaan in mijn lijstje van favoriete kandidaten ooit. Moest net ook zo lachen om zijn vergelijking met een spelletje Monopoly (dan zeg je toch ook niet 'amai, jij bouwt een hotel?!').

En dit. Een nieuwe meme is geboren. Eerst artispunten toen Vlaanderen vakantieland en nu de vergelijking met monopolie. Maar ik geef hem ronduit gelijk. Het is inherent aan de Mol/Wie is de Mol dat er troeven te verdienen of te kopen zijn. Als rasechte kandidaat ga je daar natuurlijk voor. Zou naïef zijn om te denken dat niemand dat doet. En dan kun je wel verongelijkt opkijken ala Jolien maar dan snap je een belangrijk element van de Mol niet echt :P
« Laatst bewerkt op: 4-05-2020, 09:31:21 door Joost2 »
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Bzada

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Bart
« Reactie #511 Gepost op: 4-05-2020, 09:51:07 »
Deze slotaflevering heeft voor mij bevestigd dat Bart een van de leukste kandidaten is die ooit an het spel heeft meegedaan. De vergelijking met monopolie is een mooie toevoeging op Vlaanderen Vakantieland en de Artispunten. Het feit dat hij Jolien bijna nog van mol had doen switchen (vraag me af wat Jolien had gedaan als ze geen vrijstelling had gepakt) is ook erg knap. De smaakmaker van dit seizoen!

Offline Theoreticus

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Bart
« Reactie #512 Gepost op: 4-05-2020, 15:23:18 »
Als Bart daadwerkelijk niet in de gaten had dat de teller weer terugliep en de mol dit bij 10.900 maar eens onder de aandacht brengt, was het wat hem betreft dus al bijna 20K geweest ::oink::.

Tot hoever was hij uiteindelijk bereid te gaan en/of was hij direct de boel aan het uitproberen? De makers hadden in ieder geval al een scenario klaarliggen voor zo'n figuur ::rofl::



Hilarisch hoe hij en Christian elkaar verdacht hebben en wat zal hij peentjes gezweet hebben bij de vuurpijl-eliminatie. Dat moment heeft hem vervolgens wel naar de finale gebracht en hij was overall natuurlijk een geweldige kandidaat ::bravo::
De eerste groep had dipsaus klaar. Dipsaus is klaar. Het kán niet makkelijker zijn.

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [kandidaat] Bart
« Reactie #513 Gepost op: 4-05-2020, 18:02:42 »
De smaakmaker van dit seizoen!

Helemaal mee eens. Een droomkandidaat voor de productie. En kennelijk waren ze goed voorbereid op zijn karakter, gezien het weer teruglopen van de teller in Vilvoorde. Ze hadden al voorzien dat ze een kandidaat hadden die de teller gerust naar de honderduizend zou laten lopen. Legendarisch!   
;D
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Bart
« Reactie #514 Gepost op: 4-05-2020, 18:15:40 »
Hij ging gewoon naar de 50K. Ik zou het echt fantastisch gevonden hebben als Gilles zijn woorden waren: Opdracht geslaagd, nu staat de pot op -45.000 euro!

Het duurde nog best lang voor hij stop zei nadat de klok aan het aftellen was trouwens  ::rofl::

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [kandidaat] Bart
« Reactie #515 Gepost op: 4-05-2020, 18:49:02 »
Maar Christian toch ook! Echt bizar dat ze zo ver gekomen zijn uiteindelijk.
Je hebt het foute geslacht, de foute naam, en je valt pas af in de aflevering VOOR de finale.

Hoeveel geluk moet je dan hebben gehad bij het beantwoorden van de overige 18 vragen in de test, en dat aflevering na aflevering.....

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Bart
« Reactie #516 Gepost op: 4-05-2020, 18:52:50 »
Ahja als er nog veel zijn die all in gaan..

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Bart
« Reactie #517 Gepost op: 4-05-2020, 19:27:19 »
Het is eens te meer het bewijs dat je niet de beste speurder moet zijn om in de finale te komen, maar gewoon eliminatie na eliminatie niet de slechtste mag zijn. ;)

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [kandidaat] Bart
« Reactie #518 Gepost op: 4-05-2020, 22:40:47 »
Zijn geluk is volgens mij ook dat meerdere kandidaten hem verdachten. Ik denk dat dit toch te maken heeft met die € 10.200-actie. Eigenlijk heeft hem dat niet alleen de vrijstelling opgeleverd voor aflevering 1, maar ook de mogelijkheid om verder te komen.

Het scheelde niet veel of hij had er veel eerder uit gelegen (hij werd gered door twee pasvragen en wist zijn vel te redden met het vuurwerk). Doordat meerdere mensen hem verdachten als mol, maak je toch meer kans om door te gaan.

Ik moest erg aan hem wennen: hij speelde het spel heel hard, vond ik. Maar al met al heeft hij het super gedaan; hij heeft de mol dwarsgezeten, de winnaar proberen op het verkeerde been te zetten maar toch ook een sportieve verliezer. En vaak ook aandoenlijk en grappig; dat maakt dat ik hem nu toch als een van de favoriete deelnemers zie.  ::ok:: Sowieso was de groep super trouwens!  ::bravo::
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Daslan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Bart
« Reactie #519 Gepost op: 5-05-2020, 03:37:13 »
Ik heb er vandaag nog even over nagedacht, maar wat heeft Bart het toch fantastisch gespeeld. M'n waardering voor hem blijft toenemen. Zonder twijfel een van de meest memorabele kandidaten. Vrijwel iedere executie door het oog van de naald gekropen (totdat hij het licht zag). Genoeg goede oneliners en zelfs bij de terugblik aflevering een van de smaakmakers. Wat een topper.