Auteur Topic: [De Mol] Alina  (gelezen 69453 keer)

Offline Aurynn

  • Forumlid
  • Leer lezen!
Re: [kandidaat] Alina
« Reactie #440 Gepost op: 27-04-2020, 02:44:19 »
Wauw, de kroon op een fantastisch seizoen van De Mol. Ik vond de opdrachten dit seizoen echt nóg beter, prachtig land, mooie mensen. Vanaf aflevering 2 met de trappenopdracht (met de dobbelstenen) op Alina gezeten (uiteraard gezond met ook zat andere verdachten) en altijd genoten van haar ondergrondse acties. Het lijkt zo kandidaat en gemeend, maar ondertussen toch zo aan het Mollen. Het werd bevestigd voor mij bij de paparazzi opdracht, waar ze zo hard aan het proberen was Bart te laten wachten voordat hij de foto zou nemen (terwijl je natuurlijk gewoon meer foto's kon nemen) en ondertussen Bart verdacht maken dat hij een twijgje fotografeerde. Voor de finale hoopte ik echt dat mijn verdenking klopte, zeker omdat Jolien en Bart goede Molkandidaten waren. Dat ze dan nu echt de Mol is maakt het alleen nog maar mooier. En inderdaad, die knipoog van Jolien en Alina op het eind... Goud!

Aan de makers: Dank voor een prachtseizoen. Ik kijk uit naar alle acties en sabotages volgende week!
Ten eerste is het Alberto!
En ten tweede: We're gonna start a fire!

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Alina
« Reactie #441 Gepost op: 27-04-2020, 03:16:42 »
Wat een FANTASTISCHE mol!!!! ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: Ik ben erg onder de indruk van de acteerprestaties van Alina!! En ik voel me niks teleurgesteld, ondanks dat ik op de verkeerde mol zat, want mijn wensmol is de mol! Eigenlijk nog fijner is dan de mol goed hebben. Super gedaan, Alina!!!! En ik kijk erg uit naar alle mol-acties volgende week. ::joehoe::
Newbie2, kom naar deze tunnel! Volgens mij zaten we vorig jaar ook in dezelfde tunnel. Die klopte toen niet, maar deze klopt wel.  ::rofl::
Ik had naar je moeten luisteren, Tunneltelevisie, maar ze heeft me in de luren gelegd met die acteerprestaties. En daar wilde ik dit jaar juist eens voor waken. ::rofl::
Alle Alina-verdenkers, vooral die van het eerste uur natuurlijk, gefeliciteerd met jullie glansrijke prestatie!!! ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::
« Laatst bewerkt op: 27-04-2020, 04:29:16 door Newbie2 »

Offline molE13

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Alina
« Reactie #442 Gepost op: 27-04-2020, 07:14:26 »
Geen kandidaat Alina maar Mol Alina.
Ai, mijn schot-voor-de-boeg-mol. Was ik maar bij mijn eerste gedachte gebleven...

Gefeliciteerd aan iedereen die het goed had  ::bravo::
Echt een geweldige mol  ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::
Gelukkig ben ik in die tunnel gebleven. Schot voor de boeg .... RAAK!
« Laatst bewerkt op: 27-04-2020, 07:16:58 door molE13 »

Offline Mol-Cooper

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hey!
Re: [kandidaat] Alina
« Reactie #443 Gepost op: 27-04-2020, 07:22:40 »
Hele goede mol had haar pas bij aflevering 6 door!
Hallo! Hello! Bonjour! 你好! Hej! Hei! გამარჯობა! Γεια! Aloha nui! Dia duit! Halló! Halo! Ciao! こんにちは! Сәлем! 안녕! Xin chào! Merhaba! Salaan! Hola! Olá!

Offline Betonmol

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Alina
« Reactie #444 Gepost op: 27-04-2020, 08:10:11 »
Wensmol hier.
Ze zou al aardig gemold kunnen hebben en ze kan nog heel wat voor elkaar krijgen ook denk ik.

Bedankt productieteam!

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Alina
« Reactie #445 Gepost op: 27-04-2020, 09:16:41 »
Geweldige actrice! Beter dan Dora van der Groen!

Offline Vangu Vegro

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Alina
« Reactie #446 Gepost op: 27-04-2020, 10:55:14 »
 ::oink:: Werkelijk geen seconde serieus gedacht dat zij het kon zijn!
Een geweldig actrice was ze sowieso, of ze een goede Mol was wacht ik nog een weekje af.
"Als onder makkelijk te mollen mollen mollen mollen mollen, mollen mollen mollen stukken makkelijker nog."   - Kees Torn

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Alina
« Reactie #447 Gepost op: 27-04-2020, 11:01:09 »
Ook gewoon geweldig bij dat ontbijt. Alina weet dat Bart en Jolien haar verdenken en toch zegt ze zonder verpinken: een goede mol hé  ;)

Ik heb zelden iemand zo overtuigend een rol weten neerzetten.

Offline Theoreticus

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Alina
« Reactie #448 Gepost op: 27-04-2020, 11:45:08 »
Allereerst felicitaties aan alle tunnelaars hier ::bravo::

Alina was mijn schot voor de boeg vanwege "het gevaar kijkt je nu aan" en ik heb haar aandachtig gevolgd in de eerste afleveringen. Ondanks dat ze geen strepers had (duh) heb ik mij na aflevering 5 op de verkeerde gestort, al heb ik daar veel plezier aan beleefd ;)

Nu al een geweldige prestatie van die 20 jarige en ik ben heel benieuwd naar de onthullingen volgende week en welke hints er ontdekt zijn (ik heb er nog 2 in het vuur liggen ter compensatie van mijn mislukte keuze maar dat is mosterd na de maaltijd) ::bravo::

De eerste groep had dipsaus klaar. Dipsaus is klaar. Het kán niet makkelijker zijn.

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [kandidaat] Alina
« Reactie #449 Gepost op: 27-04-2020, 12:07:57 »
Zo mooi ook, de reactie van Jolien naar Alina toe: "je bent pas 20......."

En ik denk dat Jolien niet meer boos is op Bart.....:)

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [kandidaat] Alina
« Reactie #450 Gepost op: 27-04-2020, 13:02:24 »
Wat een FANTASTISCHE mol!!!! ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: Ik ben erg onder de indruk van de acteerprestaties van Alina!! En ik voel me niks teleurgesteld, ondanks dat ik op de verkeerde mol zat, want mijn wensmol is de mol! Eigenlijk nog fijner is dan de mol goed hebben. Super gedaan, Alina!!!! En ik kijk erg uit naar alle mol-acties volgende week. ::joehoe::Ik had naar je moeten luisteren, Tunneltelevisie, maar ze heeft me in de luren gelegd met die acteerprestaties. En daar wilde ik dit jaar juist eens voor waken. ::rofl::
Alle Alina-verdenkers, vooral die van het eerste uur natuurlijk, gefeliciteerd met jullie glansrijke prestatie!!! ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::

Bedankt!  ::bravo:: En tof hoe je hierop terugkijkt. Bart was vast ook een mooie mol geweest om naar te kijken. Volgende keer komen we elkaar vast wel weer tegen in een tunnel.  ;D

Hulde aan iedereen die het vanaf het begin doorhad. Bij mij duurde dat een paar afleveringen,  ;D

Mijn schot-voor-de-boeg mol was namelijk Els.  ::rofl:: Het leek mij gewaagd om voor een mol te kiezen die ouder is dan de rest. En Els deed toch ook veel fout? Een bal raken op de trappen, de aanwijzingen voor de bruids taart verkeerd overbrengen... Els kon best weleens de mol zijn, dacht ik. Tot ze opeens begon met feta-boetseren en bij de minotaurus-opdracht in de bibliotheek ging zitten. Onlogisch voor een mol!  ::rofl::.

Na aflevering 3 kwam ik hier voorzichtig binnenwandelen. Daar heb ik geen spijt van gekregen.  ;)

Achteraf realiseer ik mij dat die opdrachten, waarin ik vooral Els verdacht vond, waren mislukt door toedoen van de échte mol. ::tandpastasmiley::  In die opdrachten had Alina de sleutelpositie.  ::vergroot::

Gewaagd ook voor de makers om voor de jongste kandidaat te kiezen. Het heeft geweldig uitgepakt.  Ik denk dat het een genot wordt om naar de mol-acties te kijken. Alina heeft volgens mij bijna bij iedere opdracht flink gemold (ook bij de opdrachten die wél zijn gelukt), op een meesterlijke manier. Natuurtalent.  ::bravo::
« Laatst bewerkt op: 27-04-2020, 13:05:53 door Tunneltelevisie »
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Daslan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Alina
« Reactie #451 Gepost op: 27-04-2020, 15:02:35 »
Wat een vrouw, wat een mol!  ::bravo::

Blij dat ik vanaf aflevering 2 haar meer ben gaan volgen en dus in de juiste tunnel zat, ben erg benieuwd wat ze allemaal heeft uitgespookt.

Ik denk dat ze een schietcursus heeft gevolgd voor de Mol. Want ze schiet 4 bordjes raak, waarvan twee verkeerde, wat €1000 kost (2x niet raken van eigen bordjes en 2x andermans bordjes wegschieten). Daarnaast betekende het ook dat ze bij de ouzo opdracht mocht drinken en dus minder geld opleverde ook.
 

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Alina
« Reactie #452 Gepost op: 27-04-2020, 15:04:40 »
Wat een vrouw, wat een mol!  ::bravo::

Blij dat ik vanaf aflevering 2 haar meer ben gaan volgen en dus in de juiste tunnel zat, ben erg benieuwd wat ze allemaal heeft uitgespookt.

Ik denk dat ze een schietcursus heeft gevolgd voor de Mol. Want ze schiet 4 bordjes raak, waarvan twee verkeerde, wat €1000 kost (2x niet raken van eigen bordjes en 2x andermans bordjes wegschieten). Daarnaast betekende het ook dat ze bij de ouzo opdracht mocht drinken en dus minder geld opleverde ook.

Het is wat Alina al zei:
geef de kleine Rus een geweer hé

En na never have I verbaast me niks dat Alina en goed Ouzo kan wegtikken en uitstekend kan mikken met een geweer. Logische positie bij het geld tellen, maar ik had haar die fles champagne zo zien atten  ::wijn:: ;D
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Alina
« Reactie #453 Gepost op: 27-04-2020, 15:06:30 »

Ik denk dat ze een schietcursus heeft gevolgd voor de Mol.

Ze had wel n verhaaltje over dat ze vroeger jaagde met haar pa... klonk gelogen maar mss is t wel waar

Offline Daslan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Alina
« Reactie #454 Gepost op: 27-04-2020, 15:11:44 »
Ja klopt dat zei ze inderdaad bij de ouzo-opdracht, maar ze had natuurlijk moeilijk kunnen zeggen 'twee weken geleden heb ik nog geoefend op een vlakte in België voor een van de finale proeven'.  ::rofl::

Maar het is ook maar een ideetje, ben erg benieuwd dus naar zondag.

Wat ik me overigens ook wel afvroeg, in aflevering 1 zegt ze dus dat ze uit Kazachstan komt, maar in alle andere afleveringen zegt ze een Rusin te zijn. Iemand die hier meer over weet? Want Kazachen zien zichzelf niet echt als russen, ze zijn natuurlijk wel onderdeel geweest van de Sovjet-Unie. Maar de Kazachse bevolking is grotendeels Islamitisch en het Kazachs is een Turkse taal.

Ik denk dan dat haar ouders ethnische Russen zijn die in Kazachstan zijn geboren/hebben gewoond.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Alina
« Reactie #455 Gepost op: 27-04-2020, 15:17:25 »
Wat ik me overigens ook wel afvroeg, in aflevering 1 zegt ze dus dat ze uit Kazachstan komt, maar in alle andere afleveringen zegt ze een Rusin te zijn. Iemand die hier meer over weet?

Ik vroeg het me ook af. Meerdere malen wordt naar Alina gerefereerd als de Russische, kleine Russin, geef een Russin een geweer eh. Maar bij haar profiel staat geboren in Kazachstan wat misschien wel ooit behoorde tot het Russische rijk maar toch echt een andere nationaliteit is.

Misschien inderdaad door een Russische vader/moeder met Kazachstaanse vader/moeder, dus deels Russische en deels Kazachstaanse roots. Al maakt het voor Alina haar molschap niks uit. Zelfs een dag later blijf ik in de  ::oink:: stand en verheug me des te meer op volgende week met de onthulling van al haar molacties  ::hyper::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Betonmol

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Alina
« Reactie #456 Gepost op: 27-04-2020, 15:31:48 »
Ze is geboren in Almaty, waar 33% van de bevolking etnisch Russisch is.
Tov 51% Kazakken is dat dus relatief veel Russen.
Bron wikipedia

Offline molE13

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Alina
« Reactie #457 Gepost op: 27-04-2020, 15:57:15 »
Ook gewoon geweldig bij dat ontbijt. Alina weet dat Bart en Jolien haar verdenken en toch zegt ze zonder verpinken: een goede mol hé  ;)

Ik heb zelden iemand zo overtuigend een rol weten neerzetten.
Ja, geweldig.
Het is wat Alina al zei:
geef de kleine Rus een geweer hé

En na never have I verbaast me niks dat Alina en goed Ouzo kan wegtikken en uitstekend kan mikken met een geweer. Logische positie bij het geld tellen, maar ik had haar die fles champagne zo zien atten  ::wijn:: ;D
Misschien volgende week?

Offline Marisa

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Alina
« Reactie #458 Gepost op: 27-04-2020, 20:50:43 »
Hopelijk heeft er ook nu niemand bezwaar tegen de plaatsing van dit door mij vandaag gemaakte schilderij, van de enige echte Mol van 2020.

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [kandidaat] Alina
« Reactie #459 Gepost op: 27-04-2020, 21:00:28 »
Hoe kan ik daar nou bezwaar op hebben ::bravo:: Schitterend  ::respect::
...óf niet!