Auteur Topic: [De Mol] Alina  (gelezen 69445 keer)

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Alina
« Reactie #460 Gepost op: 27-04-2020, 21:07:47 »
Prachtig  ::bravo::

Offline Mosquito

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 'ziende blind'
Re: [kandidaat] Alina
« Reactie #461 Gepost op: 27-04-2020, 21:42:41 »
Hulde  ::ok::
'Ook een fijne dag verder...’

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [kandidaat] Alina
« Reactie #462 Gepost op: 27-04-2020, 21:48:01 »
Hopelijk heeft er ook nu niemand bezwaar tegen de plaatsing van dit door mij vandaag gemaakte schilderij, van de enige echte Mol van 2020.

Prachtig!  ::ok::
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [kandidaat] Alina
« Reactie #463 Gepost op: 27-04-2020, 23:09:19 »
Felicitaties aan alle Alina-verdenkers. Wat heeft ze mij te pakken gehad zeg! ik zat er finaal naast deze keer. Ik kijk met belangstelling uit naar de uitzending met al haar molacties.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Alina
« Reactie #464 Gepost op: 27-04-2020, 23:23:24 »
Hopelijk heeft er ook nu niemand bezwaar tegen de plaatsing van dit door mij vandaag gemaakte schilderij, van de enige echte Mol van 2020.

Wauw, knap gedaan
klaar voor de strijd

Offline Marisa

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Alina
« Reactie #465 Gepost op: 28-04-2020, 00:13:23 »
Merci weer voor jullie complimenten! Alina heeft, net als Bart, niet alleen koppie-koppie, maar ook een fijn hoofd om te schikderen.

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [kandidaat] Alina
« Reactie #466 Gepost op: 28-04-2020, 12:52:09 »
Ik denk dat Bart en Alina dit zelf ook erg tof zouden vinden.  ::bravo::
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline MoleBuster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • "Blau ist mein Lieblingskleure" - J-M Pfaff 1982
Re: [kandidaat] Alina
« Reactie #467 Gepost op: 28-04-2020, 13:31:56 »
Dan kan 3 weken de Mol zijn er ook nog wel bij.  :)

Ik was helemaal vergeten dat ik dit had gezegd over Alina. :o
Was ik maar bij dit idee gebleven.
"Hallo kroket!" zeggen jullie in Vlaanderen dan geloof ik.  ::rofl::
« Laatst bewerkt op: 28-04-2020, 13:34:01 door MoleBuster »
Winnaar Klassiekers Pool 2023

anoniem 30784

  • Gast
Re: [kandidaat] Alina
« Reactie #468 Gepost op: 28-04-2020, 13:38:56 »
Prachtig ja Marisa.  ::bravo::

Pfoe, ja, ik ben zo onder de indruk van Alina's acteerprestatie nog steeds.
Ik had haar daardoor in de eerste instantie ook niet op mijn radar staan. Ik weet nog dat ik bij het kijken van aflevering 1 dacht: zij lijkt zo oprecht gefrustreerd te zijn wanneer Christian en Dorien het foute antwoord doorgeven terwijl zij tegen Bart het goede antwoord zei, zij zal de mol wel niet zijn... Al vond ik haar tijdens het herbekijken toch wel verdacht toen ze op die band zat. Ze zat zo hysterisch te gillen en te roepen dat ze Christian en Dorien wilde vermoorden.. dat deed me aan de Belgische mol van vorig jaar denken die af en toe ook heel hysterisch deed als een soort van rookgordijn om te mollen. Toch stond ze toen nog niet op mijn verdachtenlijstje, waar ze pas na aflevering 3 op terechtkwam (al was me na aflevering 2 al opgevallen dat de montage het deed lijken alsof Alina de verdachte was van afvaller Bruno, waardoor ik haar toen ook weer wat meer als potentiële mol begon te zien, want vorig seizoen leek het ook relatief gezien opvallend vaak alsof de mol een verdachte was van een afvaller). Maar ze stond eigenlijk altijd onderaan de lijst totdat ze na aflevering 5 eigenlijk nog de enige verdachte was die voor mij over was en ze het dus wel moest zijn... maar ik kon zelf ook bijna niet geloven dat ze het was, wat acteerde ze goed! Ik kan me wat dat betreft wel redelijk vinden in wat Jolien zegt: ik zag de verdachte acties eerder ook al wel, maar toch vond ik het doordat ze zo naturel overkwam moeilijk om Alina als potentiële mol te zien eerst. Daarnaast vind ik ook dat het in aflevering 5 tot en met 7 het meest duidelijk werd dat Alina de mol is, daarin vonden m.i. haar meest molse momenten plaats. Ik vind het toch bijzonder hoe 2 jaar op een rij de mol bij de Belgische mol zo goed acteren kan, dan valt me het acteerspel van de Nederlandse mollen (die soms acteren als beroep nota bene  ::rofl::) relatief gezien toch tegen over het algemeen. De casting bij De Mol is uitstekend.  ;D Goed gedaan hoor Alina! 

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Alina
« Reactie #469 Gepost op: 28-04-2020, 15:15:13 »
Prachtig ja Marisa.  ::bravo::

Pfoe, ja, ik ben zo onder de indruk van Alina's acteerprestatie nog steeds.
Ik had haar daardoor in de eerste instantie ook niet op mijn radar staan. Ik weet nog dat ik bij het kijken van aflevering 1 dacht: zij lijkt zo oprecht gefrustreerd te zijn wanneer Christian en Dorien het foute antwoord doorgeven terwijl zij tegen Bart het goede antwoord zei, zij zal de mol wel niet zijn... Al vond ik haar tijdens het herbekijken toch wel verdacht toen ze op die band zat. Ze zat zo hysterisch te gillen en te roepen dat ze Christian en Dorien wilde vermoorden.. dat deed me aan de Belgische mol van vorig jaar denken die af en toe ook heel hysterisch deed als een soort van rookgordijn om te mollen. Toch stond ze toen nog niet op mijn verdachtenlijstje, waar ze pas na aflevering 3 op terechtkwam (al was me na aflevering 2 al opgevallen dat de montage het deed lijken alsof Alina de verdachte was van afvaller Bruno, waardoor ik haar toen ook weer wat meer als potentiële mol begon te zien, want vorig seizoen leek het ook relatief gezien opvallend vaak alsof de mol een verdachte was van een afvaller). Maar ze stond eigenlijk altijd onderaan de lijst totdat ze na aflevering 5 eigenlijk nog de enige verdachte was die voor mij over was en ze het dus wel moest zijn... maar ik kon zelf ook bijna niet geloven dat ze het was, wat acteerde ze goed! Ik kan me wat dat betreft wel redelijk vinden in wat Jolien zegt: ik zag de verdachte acties eerder ook al wel, maar toch vond ik het doordat ze zo naturel overkwam moeilijk om Alina als potentiële mol te zien eerst. Daarnaast vind ik ook dat het in aflevering 5 tot en met 7 het meest duidelijk werd dat Alina de mol is, daarin vonden m.i. haar meest molse momenten plaats. Ik vind het toch bijzonder hoe 2 jaar op een rij de mol bij de Belgische mol zo goed acteren kan, dan valt me het acteerspel van de Nederlandse mollen (die soms acteren als beroep nota bene  ::rofl::) relatief gezien toch tegen over het algemeen. De casting bij De Mol is uitstekend.  ;D Goed gedaan hoor Alina!
Ze kwam supernaturel over en dat is nog tot daaraantoe, maar ze kreeg ook af en toe een rood hoofd, zoals in de trein terwijl er toen niet veel inspanning was, maar wel veel geestelijke stress. Ik dacht dat de mol dit niet kon spelen, maar bij Cafe de Mol zag ik dat ze vrij snel een rood hoofd krijgt, en ik denk dat ze zich zo kan inleven bij een opdracht dat ze ook een rood hoofd tevoorschijn kan toveren! En misschien was het voor de mol ondanks voorkennis een spannend gebeuren met de koffertjesopdracht.
« Laatst bewerkt op: 28-04-2020, 15:18:14 door Run »

anoniem 30784

  • Gast
Re: [kandidaat] Alina
« Reactie #470 Gepost op: 28-04-2020, 15:27:16 »
Ze kwam supernaturel over en dat is nog tot daaraantoe, maar ze kreeg ook af en toe een rood hoofd, zoals in de trein terwijl er toen niet veel inspanning was, maar wel veel geestelijke stress. Ik dacht dat de mol dit niet kon spelen, maar bij Cafe de Mol zag ik dat ze vrij snel een rood hoofd krijgt, en ik denk dat ze zich zo kan inleven bij een opdracht dat ze ook een rood hoofd tevoorschijn kan toveren! En misschien was het voor de mol ondanks voorkennis een spannend gebeuren met de koffertjesopdracht.

Ja, voor de mol kunnen opdrachten ook wel spannend en stressvol zijn.

Offline Luc

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Alina
« Reactie #471 Gepost op: 28-04-2020, 20:25:40 »
Schitterende mol, lange tijd onder de radar gebleven en toch regelmatig toegeslagen! Ik ben benieuwd naar haar molacties!

Offline molE13

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Alina
« Reactie #472 Gepost op: 28-04-2020, 20:28:24 »
Hopelijk heeft er ook nu niemand bezwaar tegen de plaatsing van dit door mij vandaag gemaakte schilderij, van de enige echte Mol van 2020.
Prachtig!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [kandidaat] Alina
« Reactie #473 Gepost op: 28-04-2020, 20:30:42 »
Vooral haar zelfreflectie, onder meer ''klein Rusje heeft een geweer vast'', zal me van Alina bijblijven.

Offline Ralph21

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Alina
« Reactie #474 Gepost op: 28-04-2020, 23:40:28 »
Wow. Dat heeft ze echt heel goed gedaan.

Onverwacht toch. Ik twijfelde vanwege haar acties wel eens of ze de mol misschien niet was, maar haar emoties en reacties leken té oprecht om geacteerd te zijn.

Beste mol ooit? Dat moeten we nog even afwachten tot volgende week.
Best acterende mol ooit? Waarschijnlijk.

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [kandidaat] Alina
« Reactie #475 Gepost op: 30-04-2020, 00:25:52 »
Aanvullingen zijn altijd welkom. Alleen is het nu wat te laat. ;D

Ik heb het juist altijd onmols gevonden dat Alina veel bij dat bord stond en zich weinig met discussies over wie wanneer met hoeveel hartslagen het veld in ging bemoeide.

Dit lijkt mij ook bij nader inzien een fantastische molactie. De groep lekker laten discussiëren over hartslagen en ondertussen lekker onopvallend wat puzzelstukken veranderen.  >:D En er ondertussen ook nog voor zorgen dat je de meeste hartslagen mag verspillen. Hulde aan de mol hier!

Wat krijgen we nog meer te zien?
Het diner met Jolien natuurlijk.  ::bravo::
De trappen en de rare beslissingen.  ::ok::
De bruidstaart en de verkeerde keuze.
De muziekopdracht en dat ze daarbij (tijdens de karaoke) mensen gaat wegsturen die te lang bleven kijken.  ::vergroot::
De parachute-opdracht, dat ze de groep aanzet om te liegen
Aflevering 1, dat ze Bart 10.200 laat bieden
Molpogingen bij de calorierace (tof dat die opdracht toch nog lukte)
Een paar geldbriefjes bijtellen in afl. 8
Het blauwe koffertje in afl. 7
Discus net niet ver genoeg gooien in afl 5
Christian aangeven als dief in afl. 7 misschien?
Blind rijden totaal verprutsen, voor het oog van haar moeder  ::bravo::
Zou ze een struik voor de lens van Bart hebben getrokken toen hij die foto maakte?
Misschien... Kijken of die doos van Pandora toch nog open kon? (en toch besluiten om hem dicht te laten, anders was het te verdacht)
Vallen van de aquaspeed
Eigen vuurpijl laten afschieten
Verkeerd woord schieten als Rus met geweer..

Dat zijn wat dingen die mij te binnen schieten...
 ::bravo::

Ehm, hoe lang wordt aflevering 9 eigenlijk?  ::rofl:: Ik kijk ernaar uit!

« Laatst bewerkt op: 30-04-2020, 00:32:17 door Tunneltelevisie »
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Alina
« Reactie #476 Gepost op: 30-04-2020, 01:10:04 »
Bij het graven nog even de foute antwoorden aanhalen of die correct zijn, vind ik ook wel een goeie  ::jaja::

Van de aquaspeed vallen en dan gaan schelden op Christian en Dorien!

Op de trappen voor de ogen van Bruno mollen en toch Bruno naar huis sturen die aflevering  ::rofl::

Els en Laure de schuld geven bij de taart en Els nog wat opjagen ook.

Niet mee paddelen bij de raft-opdracht. Vol voor het nadeel gaan, helaas hier de fout maken door te traag te roepen.

Balalaika, touwtje springen tegen Laure aan. Foute antwoorden geven, tijd rekken bij de karaoke, ..

Bij de ondervraging met het goede plan komen.

De vuurwerkopdracht ook een sterk staaltje mindfuck van haar!

Autorijden perfect net op de x 0 terechtkomen.

Per se willen lopen en dan maar discuswerpen verknoeien

Ouzo opdracht als laatste overblijven

Gymnasium als voorlaatste overblijven en dan Jolien heerlijk om de tuin leiden!

Christian verklikken. Doodleuk op de stoel blijven zitten terwijl ze beschoten wordt.

Kofferopdracht ook zeer goed spelen.

Ik ben nu al razendenthousiast, je moet ze toch wel op 1 zetten?  ::bravo::

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [kandidaat] Alina
« Reactie #477 Gepost op: 30-04-2020, 01:18:13 »
De raft-opdracht en de graaf-opdracht. Hoe kan ik die nou vergeten?  ???

Mooie aanvullingen Convans! Zo tof om een mol mee te maken die bij zo’n beetje iedere opdracht heeft gemold!
Dat is ook wel iets wat ik mis bij Wie Is De Mol trouwens...

Ik ben ook heel enthousiast!  ::bravo::
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Alina
« Reactie #478 Gepost op: 30-04-2020, 15:32:45 »
Ik wacht nog even met de acties beoordelen vooraleer ik een definitief oordeel geef.

Ze acteerde zeer naturel en was nooit mijn nummer 1 verdachte, dat geef ik haar na maar ik ben  wel benieuwd naar haar tactiek erachter, en welke acties ze echt gedaan heeft en welke wij hopen dat ze gedaan heeft.

(zo denk ik persoonlijk niet dat ze Christian verklikt heeft, want wanneer had dat moeten gebeuren? Ze waren steeds per 2x aan het afrekenen en het personeel wist van niets, voor hetzelfde geld hadden ze gezegd dat Alina hem verklikt had. Eerder geloof ik dat ze erop stond om steeds per 2 te gaan omdat Christian zou opvallen door zijn gestalte)
klaar voor de strijd

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Alina
« Reactie #479 Gepost op: 30-04-2020, 15:38:05 »
Oke maar Wouter dat is wel de enige veronderstelling. De rest zijn toch gewoon zaken die echt gebeurd zijn?  ::tandpastasmiley::