Auteur Topic: [De Mol] Alina  (gelezen 68860 keer)

Offline molE13

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Alina
« Reactie #20 Gepost op: 10-03-2020, 19:59:47 »
Ik zelf spreek geen Russisch dus kan het niet bevestigen maar ik zag op Facebook voorbijkomen:
'Er is vandaag veel geld witgewassen.'
Verdacht.

Offline vickypollard

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Alina
« Reactie #21 Gepost op: 10-03-2020, 21:24:57 »
Verdacht.
Nee joh, normale gang van zaken in Rusland :P

Offline B&W

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Alina
« Reactie #22 Gepost op: 15-03-2020, 17:06:00 »
Alina kan het voor mij nog perfect zijn.

- Ze biedt een bedrag dat niet heel hoog of heel laag is
- Ze zat in het groepje van de puzzel van Hanoi, wat mijns inziens het meest verdachte groepje was
- Ze liet zich vallen bij de Aquaspeed Extreme bij snelheid 2. Helemaal in het begin riep ze al dat ze het niet meer volhield, waardoor uiteindelijk niemand raar opkeek toen ze daadwerkelijk viel
- Ze deed lang over het rinkelen van de bel

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [kandidaat] Alina
« Reactie #23 Gepost op: 15-03-2020, 23:56:21 »
Toch vind ik het opvallend dat Bruno zei dat hij dacht dat de dames bij de taart verdacht waren. Zover ik weet zijn ze bij De Mol wel eerlijker met de verdenkingen.

Hierdoor is de kans op Alina of Laure iets kleiner. Al streep ik Alina zeker niet weg ::hypocriet::

anoniem 30784

  • Gast
Re: [kandidaat] Alina
« Reactie #24 Gepost op: 15-03-2020, 23:59:20 »
Toch vind ik het opvallend dat Bruno zei dat hij dacht dat de dames bij de taart verdacht waren. Zover ik weet zijn ze bij De Mol wel eerlijker met de verdenkingen.

Hierdoor is de kans op Alina of Laure iets kleiner. Al streep ik Alina zeker niet weg ::hypocriet::

Nou, nee.. vorig jaar heeft uitgewezen dat dit alles behalve waar is.  ::rofl::
Van de twee finalisten naast de mol was niet duidelijk dat zij allebei de mol verdachten en in totaal hebben 3 afvallers in de aflevering voordat zij afvielen uitsluitend de mol als verdachte genoemd.
Alina krijgt dus een molpuntje van mij aangezien zij Bruno's verdachte was in aflevering 1 (en omdat nu wordt gesuggereerd dat hij mogelijk op haar eruit is gegaan).  ;D

Edit: maar nu ik even terugkijk, vind ik het waarschijnlijker eigenlijk dat Bruno er op Alina uit is gegaan (aangezien Jolien zei dat Bruno haar verteld had dat Alina telkens wilde gokken).
« Laatst bewerkt op: 16-03-2020, 00:31:49 door Saskiaax95 »

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Alina
« Reactie #25 Gepost op: 16-03-2020, 00:55:09 »

Edit: maar nu ik even terugkijk, vind ik het waarschijnlijker eigenlijk dat Bruno er op Alina uit is gegaan (aangezien Jolien zei dat Bruno haar verteld had dat Alina telkens wilde gokken).

Bruno gaf aan in café de mol gespreid te hebben, hij is dus niet all in gegaan
klaar voor de strijd

Offline jehnnnycash

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Alina
« Reactie #26 Gepost op: 16-03-2020, 08:28:16 »
Alina kan het voor mij nog perfect zijn.
- Ze deed lang over het rinkelen van de bel
Maar ze belde wel, en dat is voor mij echt heel onverdacht. Het was ook niet moeilijk geweest om niet te bellen als je er al amper bij kunt..

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Alina
« Reactie #27 Gepost op: 16-03-2020, 14:19:23 »
Wilde echt op de sleutelpositie op de berg zitten, waar je als kandidaat toch liever niet wil zitten. Ging ook akkoord met Bruno zijn minder goede ideeën en wilde gokken waar de kans op verlies groter was. Kwam dan wel weer met enkele goede suggesties voor kandidaten te plaatsen. Ook bij opdracht 2 weer in een sleutelpositie. Alina zou nog heel goed de mol kunnen zijn.

Offline Betonmol

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Alina
« Reactie #28 Gepost op: 16-03-2020, 14:46:47 »
Wensmol hier.
Ze zou al aardig gemold kunnen hebben en ze kan nog heel wat voor elkaar krijgen ook denk ik.

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Alina
« Reactie #29 Gepost op: 16-03-2020, 19:58:39 »
Drie personen op een smal bergpad zetten die ballen moeten ontwijken, vind ik wel verdacht. Met twee kun je veel beter de ballen zien aankomen en ontwijken. Zie het als bowlen, twee ballen omgooien is moeilijker dan drie. Bruno kwam met het onwenselijke idee om twee vrouwen het tegen de worstelaar op te laten nemen, daarin ging ze gemakkelijk mee. Ze heeft iets heel natuurlijks wat haar een fantastische mol kan maken.
« Laatst bewerkt op: 16-03-2020, 20:00:28 door Run »

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Alina
« Reactie #30 Gepost op: 17-03-2020, 20:26:51 »
Alina mocht gokken met de inzet, dit had ook anders kunnen aflopen. De taart halen en triomfantelijk terug brengen is makkelijk te doen als je weet dat het de verkeerde foto is.

Alleszins is Alina nog steeds een prima molverdachte.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [kandidaat] Alina
« Reactie #31 Gepost op: 18-03-2020, 11:47:46 »
Ook even hier: wat ik vreemd vond was de keuze voor de derde Griekse God, DJ Dimitri Vegas: is dat een hint naar het gokken, dat de Mol bij het gokken zou moeten zitten?

Offline molE13

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Alina
« Reactie #32 Gepost op: 18-03-2020, 17:47:07 »
Dobbelen. Eerst geld verdienen (virtueel) maar dit vervolgens verliezen door kandidaten te laten falen zodat tijd wordt verloren. Tactiek die werkt.

Vinger tegen haar neus. Zou het een aanwijzing kunnen zijn?
« Laatst bewerkt op: 18-03-2020, 18:41:19 door molE13 »

Offline VK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mollenvanger, soms met succes.
Re: [kandidaat] Alina
« Reactie #33 Gepost op: 20-03-2020, 00:38:25 »
(nog) niet mijn mol, maar het zou wel een stunt zijn zo’n jonge meid. Als Mol zou ik niet gaan lopen en Bruno is niet de mol. Kleine aanwijzing. En als je wel gaat lopen, vind je het niet zo erg....
Er zijn veel tunnels die naar verdoemenis leiden

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [kandidaat] Alina
« Reactie #34 Gepost op: 21-03-2020, 00:49:34 »
Alina voorlopig eerste mol keuze, maar zeker? Nee. Het alternatief is nog niet aan de oppervlakte gekomen.

« Laatst bewerkt op: 22-03-2020, 15:58:26 door foxhunter »

Offline Molekule

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Alina
« Reactie #35 Gepost op: 21-03-2020, 17:13:29 »
Na aflevering 1 stond Alina bij mij bovenaan, maar de kans dat Bruno haar meenam in zijn verdenkingen is te groot.

Offline JP1999

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Friends?
Re: [kandidaat] Alina
« Reactie #36 Gepost op: 23-03-2020, 00:51:02 »
Ik vond Alina erg oprecht reageren toen ze hoorde dat ze mocht deelnemen aan De Mol, dus dat maakt haar in mijn ogen juist verdacht. Ik verwacht dat ze dit jaar weer een masteracteur/actrice hebben gekozen om de mol te spelen, net als vorig jaar.

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [kandidaat] Alina
« Reactie #37 Gepost op: 23-03-2020, 00:51:51 »
Jaa Alina vond ik ook heel echt reageren, dus die schrijf ik ook af (in combinatie met de acties tot nu toe)
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

anoniem 30784

  • Gast
Re: [kandidaat] Alina
« Reactie #38 Gepost op: 23-03-2020, 12:33:31 »
Hier en daar doet ze eens iets wat verdacht is, maar ik krijg totaal geen molgevoel bij haar... Vooral omdat ze zo spontaan reageert de hele tijd en omdat ik vind dat ze weinig sturend is tijdens groepsoverleg en rolverdelingen meestal. Ook stond ze nauwelijks bij het tafeltje tijdens de Minotaurus opdracht terwijl ik denk dat de mol hier wel zou willen staan.

Online Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Alina
« Reactie #39 Gepost op: 28-03-2020, 14:39:13 »
Dat moment in afl. 1 waar Gilles zich losmaakt op de rots. Daar lijkt de naam van Gilles net iets te vroeg genoemd te worden. Dit wordt steeds toegeschreven aan Jolien. Maar het is Alina  die (iets te vroeg zo lijkt het) Gilles zegt en dan wat is uw naam o sorry Gilles hee. Vond ik verdacht. Alsof ze dacht shit ik verraad me hier.  Waarom moet ze hier het woordje sorry zeggen?

Ook opmerkelijk dat Axel Alina als mol noemde in Café de Mol ;D.

P.s. Hoewel Bruno het voortouw neemt bij dat dobbelen en kandidaten kiezen voor de opdrachten, heeft Alina er wel een subtiel aandeel in dat ze twee vrouwen op De Reus zetten. Bruno stelt voor één iemand in te zetten. Alina reageert met alleen zou je daar dan niet nog een meisje op zetten? Ze kijken vooruit in het parcours en daarover zegt Alina Sisyphus dat gaat zwaar zijn. Sisyphus is een straf die is gegeven ::vergroot::.  Een reden om de mannen te sparen voor de Sisyphusopdracht. Als zij de mol is weet zij dat deze opdracht niks met kracht te maken heeft en voorkomt zij dat de opdracht met De Reus slaagt door daar twee dames in te zetten. Aan Bruno had ze hier wel een goeie natuurlijk ::jaja::.

En zoals eerder gezegd dat dobbelen had net zo goed verkeerd af kunnen lopen.
« Laatst bewerkt op: 28-03-2020, 17:42:01 door Lonneke*L »