Dapper dat je dit draadje durfde te starten, m0ll0m
Dank... Ook dank voor de inhoudelijke reactie...
Rik heeft het de hele tijd over 1 mol. In Riks teksten zou er dan toch ook een aanwijzing moeten zitten? is mij nog niet opgevallen.
Ja... dat is wel een punt, maar goed... zou hij dat niet doen dan was het heel snel duidelijk. Het enige dat ik op dit punt zou kunnen zeggen is: misschien wisselt Rik subtiel van de ene op de andere. Maar ik geef ogenblikkelijk toe: het is geen sluitende theorie. Op basis van andere hier geponeerde theorieën zou ik overigens zeggen dat dat ook niet per se hoeft... ;-)
Hoe bedoel je trouwens dat je op basis van de aankondigingen meer had verwacht? Welke suggestie(s) werd(en) er dan volgens jou gewekt?
Vorig jaar werd gezegd dat het een heel bijzonder seizoen zou worden en dat zie ik nog niet helemaal. Maar misschien komt het nog.
Dan houd je dus 2 mollen over en 2 andere finalisten die een enorm grote kans hebben om vragen goed in te vullen op de test, dan is het niet echt meer zoeken naar de mol toch? En dan heb je als kandidaat bij test 1 al 22% kans om op de goede mol te zitten.
Ik heb het antwoord ook niet, maar zolang de kandidaten maar denken dat er maar 1 mol is, kan het volgens mij wel. Het is uiteindelijk ook bij 1 mol zo dat de kandidaat die wint toch op de verkeerde (haar of zijn tegenkandidaat) kan zitten.
Goede theorie, maar of 1 mol of 9 mollen.
Dat kan al niet meer, want "de mol gaat nooit naar huis" en er zijn er al een paar met een ticket huiswaarts gestuurd... :-)