Oh boi, hier gaan we weer
Ik vond het een leuke aflevering, de eerste opdracht was een beetje oneerlijk met de, bijna ge-improviseerde, penningmeester twist, maar het was wel schattig en mooi om die kinderen te zien demonstreren voor de groep, had wel wat meer in kunnen zitten.
Opdracht 2 was de feelgood opdracht van dit seizoen, vindt zelf dat dat niet per se thuis hoort in een finale maar een beetje de spanning eraf vlak voor de finale is ook oké.
Opdracht 3 is een opdracht waarbij ik niet zo heel veel kan zeggen, vindt het wel raar dat er niet direct een uitslag voor was? Uiteindelijk blijft hier de kans van 50/50. De mol heeft hier geprobeerd, maar zo laat in het spel laat bijna niemand zich hierover struikelen. Dit had een geweldige opdracht geweest in afl 2/3 als ze met tweetallen de mol horen en dan gaan kibbelen enzovoorts.
De finaletest-twist voor de kandidaten deed me niks, ik had het al verwacht, ik vond het ergens ook wel een beetje vermakelijk. Dat ze allemaal zo verbouwereerd waren: ''huh? Finale? dus toch?''
De rest van de aflevering was de standaard sugar-coating, test, ooh verdacht door dit, door dat.
Rick's, verrassend genoeg, vrij middellang praatje.
En de allesomvattende vraag. Ik had iets verwacht, maar het eindigde abrupt.
Geen "dat ziet u volgende week"?
Al met al gewoon een reguliere uitzending net als elke andere aflevering, met een extra bijzondere test.
Ben allang blij dat het geen seizoen 11 is, waarbij het leek dat er in de daadwerkelijke finale ineens een heel ander programma bezig was.