Even een andere insteek wie de mol kan zijn.
De mol moest bellen met de andere kandidaten en deed dit vanaf een aparte locatie. Het is dan vrijwel zeker dat de mol zelf als eerste of als laatste aan de beurt was, zodat de mol de drie gesprekken met andere kandidaten achter elkaar kon uitvoeren.
De volgorde waarop de opdracht is uitgevoerd:
1. Rob 2. Nathan 3. Mil 4. Buddy
( volgorde heb ik uitgezocht a.h.v. de schaduw die te zien is bij de verschillende kandidaten. De opdracht was in dit geval ook echt in de volgorde uitgevoerd zoals het in de opdracht werd getoond. ( dat had ik niet verwacht, meestal gooien ze dat door elkaar )
Lang verhaal kort: Nathan en Mil waren als 2e en 3e aan de beurt, en ik schrijf hen daarom af als mol.
Blijft over: Rob of Buddy.
Update:
foto's toegevoegd waarmee je de volgorde kan aflezen a.h.v. de schaduw.
Foto 1: startpunt bij Rik. Volgorde op basis van de schaduw: Rob - Nathan - Buddy (geen beeld van Mil)
Foto 2: bakje nummer 1. Volgende op basis van de schaduw: Nathan - Mil - Buddy (geen beeld van Rob)
Foto 3: bakje nummer 5. Volgorde op basis van de schaduw: Rob - Mil - Buddy (geen beeld van Nathan)
Alles bij elkaar moet dit dus de volgorde zijn: Rob - Nathan - Mil - Buddy.
Zelf denk ik dus dat Nathan en Mil hierdoor afvallen als mogelijke Mol. Puur omdat dit vanuit opname perspectief niet handig is om de mol als 2e of 3e de opdracht te laten doen.
Misschien dat je er wat aan hebt..