Auteur Topic: Café de Mol  (gelezen 8216 keer)

Offline Theoreticus

  • Forumlid
Re: Café de Mol
« Reactie #80 Gepost op: 13-04-2020, 18:28:49 »
Ah, allebei deze molspeurders zitten er grandioos naast. Een glorieus fiasco  ;)

::rofl::
De eerste groep had dipsaus klaar. Dipsaus is klaar. Het kán niet makkelijker zijn.

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Café de Mol
« Reactie #81 Gepost op: 19-04-2020, 22:18:40 »
Interessant gesprek bij café de mol. Christian dan toch geen rood scherm gehad bij het vuurwerk? Als het klopt dat Jolien nog tot en met vorige aflevering gespreid had, zat Dorien volledig fout. Bart zat al minstens deels op Alina. Dus Jolien waarschijnlijk rood, mogelijk omdat ze haar spreiding niet fatsoenlijk had kunnen doen door de vijf vragen minder. Stof om na te denken.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Café de Mol
« Reactie #82 Gepost op: 21-04-2020, 22:56:12 »
Leuk om Cathy en Eline terug te zien in café de mol  ::ok:: En Frances ::love::
En ik vraag me nu ook af of Christian wel het rode scherm initieel gezien had. Het leek met Jolien haar babbelbox tete a tete er wel op plus hoe ik live de vuurwerk executie opgevat had.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Bzada

  • Forumlid
Re: Café de Mol
« Reactie #83 Gepost op: 26-04-2020, 22:29:01 »
Ik raad iedereen aan om deze aflevering te kijken, ook al kijk je normaal gesproken Café de Mol niet. Echt heel erg leuk. En maakt het ook wel duidelijk dat het met die groepssfeer uiteindelijk wel prima zat.

Offline vriendlief

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Café de Mol
« Reactie #84 Gepost op: 26-04-2020, 23:18:00 »
Ik raad iedereen aan om deze aflevering te kijken, ook al kijk je normaal gesproken Café de Mol niet. Echt heel erg leuk. En maakt het ook wel duidelijk dat het met die groepssfeer uiteindelijk wel prima zat.
ja het was 1 grote vriendengroep.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Café de Mol
« Reactie #85 Gepost op: 26-04-2020, 23:25:31 »
Mooi cadeau voor Bart! ::rofl::