Poll

Wie is niet de Mol?

Alina
28 (25.5%)
Bart
48 (43.6%)
Jolien
34 (30.9%)

Totaal aantal stemmen: 77

Auteur Topic: [Poll] Wie is NIET de Mol?  (gelezen 9221 keer)

Offline Mol-Cooper

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hey!
Re: [Poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #60 Gepost op: 13-04-2020, 21:29:34 »
Christian ik vindt hem niet verdacht dus  niet de mol.
Hallo! Hello! Bonjour! 你好! Hej! Hei! გამარჯობა! Γεια! Aloha nui! Dia duit! Halló! Halo! Ciao! こんにちは! Сәлем! 안녕! Xin chào! Merhaba! Salaan! Hola! Olá!

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #61 Gepost op: 14-04-2020, 12:32:40 »
Ik heb Dorien, Bart en Christian afgestreept.

Ik tunnel helemaal op Alina. Maar als ik beter nadenk, zou Jolien ook nog de mol kunnen zijn.

En nu durf ik eigenlijk alleen Christian nog maar af te strepen als mol.  ::rofl::

Mijn hoofdverdachte blijft Alina. Bart of Jolien zou ook nog kunnen.  ???
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #62 Gepost op: 14-04-2020, 12:36:24 »
Alina, Bart en Christian

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #63 Gepost op: 17-04-2020, 00:07:16 »
Christian!
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [Poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #64 Gepost op: 17-04-2020, 17:53:46 »
Iedereen heeft onmolse acties , dus het wordt lastig.

Christian denk ik dat de minst logische mol zou zijn voor mij ( al speelt de pij wel een pracht rol om net postuur van de mol te verbloemen). Hij speelt te vaak de rechercheur door Met zijn gedrag de anderen een reactie uit te lokken. Dit komt bij mij vrij kandidaats over.

Bart heeft natuurlijk een grote Slag geslagen in vilvoorde en is vaak op posites gekomen Waar je als mol wilt staan. Echter de minotaurus en de truffelhond leverden geld op , alleen door hem.  En als bourgondier kun je het telefoontje van christian ook in twijfel trekken en vrolijk nog wat calorien binnenwerken. 

Alina zou een prima mol zijn. Maar in de metro had ze meer kans om te laat te komen kunnen inbouwen en dus niet Met het juiste antwoord te komen.  Verder zit de bel in aflevering 1 me ook niet lekker ( maar dat past nog in de theorie dat de pot toch in de min stond) .  Ook ga je als mol niet gokken op geluk bij de dobbelstenen, denk ik, maar wil je onnodige spullen naar boven sjouwen, je opdracht verknoeien en mogelijk anderen negatief beïnvloeden bij hun opdracht.
Met het meeste alcohol op,  loopt ze ( net als de anderen) foutloos over de sirtakibalk.

Jolien dan mijn verdachte, maar zeker geen foutloze piste.
Bij de paparazzi heeft zij ( met Salim) de enige herkenbare foto en komt ze niet te dichtbij om nog in gevaar te komen dat de bodyguard de camera afpakt.  Bij de citygolf heeft ze een aantal goede slagen, waardoor door haar 1 hole gehaald wordt .
Door de doos van Pandora te bewaken zorgt ze ervoor dat niemand in de doos gaat kijken ( ik zeg dat ze haar identiteit bewaakt) .
Herkent een paar feta beelden wat als mol niet perse nodig was geweest.

zomaar een paar opmerkingen uit Mn aantekeningen, die aangeven hoe lastig het was dit jaar.  Maar dat is alleen maar mooi.

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #65 Gepost op: 18-04-2020, 06:03:37 »
Alina en Christian.

Offline Molekule

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #66 Gepost op: 18-04-2020, 18:11:40 »
Hoewel ik voor de spanning hoop op een finale met Alina, Bart en Jolien vrees ik ervoor dat Jolien zal afvallen morgen.
Vanuit mijn Alina-tunnel bekeken dan toch.
Met de switch van (mol) Alina naar Bart als hoofdverdachte ipv Jolien en de wederzijdse verdachtmakingen sinds Bart het licht zag na het overleven van het rode scherm, lijken de makers er een groot duel Alina-Bart van te willen maken terwijl dat niet echt nodig is als Jolien de finale haalt. Als Jolien afvalt weegt Christian te licht als molverdachte dus moet Bart de grote tegenspeler worden.
Al kan het natuurlijk ook zijn dat ze de mol tegen de uiteindelijke winnaar willen uitspelen.
Alina de mol, Bart de winnaar, en Christian verliezend finalist.
« Laatst bewerkt op: 18-04-2020, 18:13:51 door Molekule »

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #67 Gepost op: 18-04-2020, 18:19:35 »
Met de switch van (mol) Alina naar Bart als hoofdverdachte ipv Jolien en de wederzijdse verdachtmakingen sinds Bart het licht zag na het overleven van het rode scherm, lijken de makers er een groot duel Alina-Bart van te willen maken terwijl dat niet echt nodig is als Jolien de finale haalt.

Waarom denk je dat de hoofdverdachte van Alina (zogenaamd) Bart is? Zijn daar meer aanwijzingen voor dan alleen haar biecht over het bob-besluit van Bart? Want Alina's biecht over Jolien tijdens de laatste opdracht (aanloop naar en diner met de Mol) is uitvoeriger en vind ik een stuk beter uitgedacht alsof ze dus echt Jolien nog steeds als Mol ziet. (Wat ik dus ook geloof dat het geval is.)

Offline Molekule

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #68 Gepost op: 18-04-2020, 18:50:27 »
Waarom denk je dat de hoofdverdachte van Alina (zogenaamd) Bart is? Zijn daar meer aanwijzingen voor dan alleen haar biecht over het bob-besluit van Bart? Want Alina's biecht over Jolien tijdens de laatste opdracht (aanloop naar en diner met de Mol) is uitvoeriger en vind ik een stuk beter uitgedacht alsof ze dus echt Jolien nog steeds als Mol ziet. (Wat ik dus ook geloof dat het geval is.)

Je hebt gelijk. Bart komt erbij maar ze blijft inderdaad consequent met Jolien.
Dus toch geen harde redenen om te denken dat Jolien zal afvallen, ook niet vanuit mijn mol-perspectief.
Al kan het toch een teken aan de wand zijn (maar ik hoop van niet). In de vorige aflevering zagen we haar ook al bedenkingen bij Barts foto van Willy Sommers uitspreken. Misschien toch een soft switch over 3 afleveringen naar Bart in de aflevering morgen om te vermijden dat de mol de afvaller verdenkt (bij mijn weten nog nooit gebeurd)?
« Laatst bewerkt op: 18-04-2020, 19:09:23 door Molekule »

Offline Reflektor

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #69 Gepost op: 18-04-2020, 18:58:18 »
Christian is de enige die zegt dat zijn pijl niet mag worden afgeschoten, iets wat een mol juist wel zou willen. Ook vindt hij tijdens het fitnessen de het liedje, de mobiel en de code. Daar had hij wel gemold als hij de mol was geweest.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #70 Gepost op: 19-04-2020, 18:16:09 »
Resultaten van de poll voorafgaand aan aflevering 7:

Offline Moloproller

  • Forumlid
  • Mol, ik rol u op!
Re: [Poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #71 Gepost op: 19-04-2020, 18:52:57 »
Resultaten van de poll voorafgaand aan aflevering 7:
Puur op basis van deze gegevens zou het best zijn dat Christian afvalt.
#HetIsTochWaarZeker!?

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #72 Gepost op: 19-04-2020, 23:23:19 »
Bart

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #73 Gepost op: 19-04-2020, 23:25:27 »
Bart zeker niet.
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [Poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #74 Gepost op: 19-04-2020, 23:25:40 »
Ehmm. Ik durf niet meer op iemand te stemmen nu.  ::ohno::
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #75 Gepost op: 19-04-2020, 23:25:59 »
Allen die al naar huis zijn toch zeker? @topictitel  :P

Na vanavond moet ik dan toch zeggen dat me duidelijk is geworden dat Alina en Bart niet de mol zijn.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [Poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #76 Gepost op: 20-04-2020, 00:19:58 »
Bart heeft als enige gemold. Afl. 7 effe de boodschap lezen. Hup 40 ipv 20 pijlen. Bart neemt de koffer met de "vrijstelling", Alina en Christian zijjn daarvan overtuigd. Het is al een tijdje zo dat Jolien de "alternatieve" mol mag spelen en dus op wat voordelen af koerst !?
(noem het maar doorgestoken kaart, maar het moet wel spannend blijven he).

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #77 Gepost op: 20-04-2020, 00:47:46 »
Bart zeker niet.
En Jolien denk ik ook niet.
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [Poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #78 Gepost op: 20-04-2020, 01:27:27 »
Alina en Bart .

Alina weer  strepen voor mij. Aks Christian wordt gepakt als winkeldief loopt zij gewoon met buit naar buiten wat gewoon geld opbrengt.

Als ze bij Leonidas beschoten worden gaat ze vrij gemakkelijk mee in het verhaal van Bart en jolien en wordt niet geraakt.

Bij de trein koffers Kiest ze ervoor om Blauw te pakken onder het mom van daar zit een vrijstelling, ik ga hier een beetje van een mol Met voorkennis uit en zeg dat ze in die situatie als mol een Andere keuze had gemaakt.


Bart krijg ook vanwege de koffers een Streep erbij omdat ook hij niet als een mol me5 voorkennis reageert. Bij beide is door de keuze die Alina en Bart maken de kans dat er 5000 in de pot komt nog aanwezig.


Offline Mosquito

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 'ziende blind'
Re: [Poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #79 Gepost op: 20-04-2020, 02:26:28 »
Jolien is de mol.

Dus Bart en Alina zeker niet...
'Ook een fijne dag verder...’