Peggy, Nadja, Nikkie, Ron al vrij zeker, dus mensen uit hun seizoenen - met uitzondering van Bella, omdat zij Ron amper heeft ontmoet - heb ik weggehaald uit de lijst. Petra Knoth zie ik ook zo meedoen, zoals HIDM al zei, is er iemand die haar volgt / haar insta kan checken op stiltes?
Onderstaande mensen houden we nog over... daarvan: Horace zie ik ook zo mee doen. Chris Zegers eigenlijk ook wel. Misschien Kees of Daniël? Sigrid zou me niks verbazen ook. Dat ze niet bij de Penoza première was vind ik echt heel opvallend.
Mogelijke kandidaten:
Kim - 28 oktober t/m 24 november 3 posts waaronder 2 promo's voor 'Citroenstraat 10'
Horace - 28 oktober t/m 19 november
Dio - postte in die periode sowieso al bijna nooit iets
Marit - 12 oktober t/m 14 november
William - 26 september t/m 18 november
Daniël - postte in die periode sowieso al bijna nooit iets
Kees - 21 oktober t/m 27 november alleen promo's voor het Perfecte Plaatje (Instagram)
Owen - post van 31 oktober t/m 17 november foto's die niet per se aantonen dat hij in Nederland was
Viktor - 29 oktober t/m 17 november
Carolina - 7 oktober t/m 17 november
Chris Z - 21 oktober t/m 14 november
Marjolein - 24 oktober t/m 27 december
Taeke - 30 oktober t/m 3 januari
Yvonne C. - 13 oktober t/m 18 december
Sigrid - 23 oktober t/m 28 november 2 posts die niet aantonen dat ze in Nederland is. Was zelfs niet op de Penoza première. Opvallend.
Bella - 31 oktober t/m 16 november 1 post die zegt dat ze in Amerika is, daar was ze ook al begin oktober. Zou dus eerder genomen kunnen zijn.
Jaike - 14 oktober t/m 26 november geen posts
Oh en dan deze nog:
Toprak - 17 oktober t/m 19 november: 2 posts die niet perse aantonen dat ze in Nederland was
Waarschijnlijk niet, maar wel andere stiltes / opvallendheden:
Sander de Heer - wel een stilte tussen 30 november en 17 december..
Milouska - wel een stilte tussen 16 november en 10 december..
Marion - wel maar 1 post tussen 7 oktober en 4 november
Niet/weinig social media, wel mogelijk:
Yvon
Regina
Karin
Overigens was Sarah Chronis in de opnameperiode gewoon in Nederland als het goed is, dus zou Karin hier wel weer mee zijn gegaan als kandidatenbegeleidster?
Of zou het een editie worden met bijvoorbeeld één eerste afvaller, één tweede afvaller, één derde afvaller, één mol... etc...?