Instagram. Die nieuwe baan oké, maar die post op 12 Nov?
Maar die kan toch eerder gemaakt zijn
@Sven, grappig. Ik vind dus juist dat we nog veel te veel opties hebben
in een "normaal" seizoen zijn er een aantal namen altijd wel zeker vanwege volggedrag en social media en dan hebben we er daarnaast nog een paar die er ook altijd wel bij zitten. Maar verder valt het altijd wel mee. Hier, in een all-stars seizoen, hebben we natuurlijk alle mogelijke namen maar daarmee ook een ander soort probleem, namelijk dat heel veel mensen een stilte hebben (zie de lijst die ik al meerdere malen gepost heb
) en daardoor er nog van alles mogelijk is. Wie weet doet bijvoorbeeld Owen wel mee die ook een stilte had of toch Daniël Boissevain? Er zijn ook nog eens mensen zonder social media + de deelnemers uit seizoen 1 t/m 4 die we niet allemaal kunnen achterhalen, slechts een aantal. Dus ik vind het juist lastiger, en ik denk dat we nu ook wel echt vast lopen. Volgens mij hebben we echt al alle mensen die we verdenken van deelname minstens 10 keer gecheckt op of ze tóch niet in Nederland waren. Gelukkig hebben we nu de eerste vijf foto's van de landen waardoor Peggy, Horace, Nikkie, en Ron zeker zijn. En dan nog Patrick of Regina of toch iemand anders? Georgina kan ook (maargoed, die was op een "spelletjesavond", dus dat is natuurlijk onmogelijk!
). Dus ik ben wel benieuwd naar de volgende vijf, dan denk ik dat we echt de hele lijst kunnen maken.
De volgende mensen zijn al vaak genoemd: Ron, Nikkie, Peggy, Horace, Nadja, Patrick, Regina, Ellie, Isabelle, Paméla, Tygo, Daniël, Sebastiaan, Owen, William, Petra, Georgina... en dan vergeet ik er waarschijnlijk nog veel meer.
Vind het overigens wel leuk zo op deze manier, mogen ze vaker doen, de kandidaten pas in aflevering 1 bekend maken maar wel tips van de sluier geven.