Nieuws Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief!
Vorig seizoen hebben we op het forum ook een +/- favorieten spel gespeeld om te kijken welke 10 kandidaten wij het liefste zouden terugzien voor een allstars seizoen (noem het een voorgevoel ). Dit was de uitslag:George (S3)Marc-Marie HuijbregtsAnniek PheiferVivienne van den AssemKarin de GrootPaulien CornelisseSanne Wallis de VriesJan VersteeghTina de BruinNathan RutjesDit zou natuurlijk sowieso niet de échte cast kunnen zijn omdat er een vrouw teveel en man te weinig is en er twee dubbelingen zijn met mensen uit hetzelfde seizoen (wat ze denk ik logischerwijs willen voorkomen), maar toch interessant. Waarschijnlijk dat dus 1 iemand van de 10 het heeft gehaald
En er zitten al 2 mollen, 4 winnaars en 2 verliezend finalisten bij. Van de kandidaten die hun finale niet hebben gehaald, zoals waarschijnlijk een criterium is voor het komende seizoen, zit maarliefst 50% erbij
Nog een week Ik ben nog nooit zo excited geweest voor de start van een WIDM seizoen
En ze beginnen met Ron. 100%
Ik ben nog nooit zo excited geweest voor de start van een WIDM seizoen
Nou ik denk eerder "wat doe jij hier" want o.a. Nadja en Peggy kenden haar al als het goed is
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
620 gasten en 3 vaste bezoekers