Auteur Topic: Aflevering 4  (gelezen 5471 keer)

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: Aflevering 4
« Reactie #40 Gepost op: 30-03-2020, 16:48:08 »
Dagboek van de mol: 43 minuut 03 seconden aflevering 4.
Ça va?
Vandaag heb ik echt mijn best gedaan. En toch lukt die opdracht nog. En dan op zo'n moment moet je gelukkig zijn en lachen, en ik doe dan echt mijn best. (beeld uitslag Calorieën race). Achteraf zit je ook in de auto van, waar ben ik mee bezig? (beelden).
Als je iedereen hoort zeggen, wat een slechte mol dit jaar...
Stem Gilles: Zo mag je niet denken hé, je hebt gedaan wat je kon. En je weet, morgen...  Ja. morgen. Dat zal ze wel door elkaar schudden.

1e dagboek afl 2 als Bruno weggaat.
2e dagboek afl 4 43:03
3e dagboek afl 6 na 1:11 dus aan het begin
« Laatst bewerkt op: 15-04-2020, 23:14:38 door foxhunter »

Offline Duncton

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 4
« Reactie #41 Gepost op: 30-03-2020, 21:41:35 »
Mooie aflevering! ::bravo::

Tweede opdracht echt heel goed bedacht inderdaad. ::jaja::

Maar dat verhoor was ook geweldig. ;D
If I was a haircut would you wear a hat?

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: Aflevering 4
« Reactie #42 Gepost op: 31-03-2020, 00:09:14 »
Het idee van volksvertegenwoordigers, slim bedacht maar ik weet niet wat ik er van moet vinden. De 2 kandidaten hadden nu erg veel macht. (Maar dat is waarschijnlijk precies de beoogde boodschap.) Het is in elk geval origineel en het verandert ook de manier van speuren. De mol kon zichzelf niet in groepjes plaatsen. (Tenzij de mol is verkozen.) Misschien heeft de mol in voorgaande aflveringen al wel gestuurd op bepaalde groepsverdelingen?

Ik denk dat opdracht 2 wel een van de spannendste opdrachten was. Ik zat in ieder geval spreekwoordelijk met m'n hand voor m'n mond te kijken. Slim hoe met het weghouden van informatie over elkaars opdracht tegengestelde belangen worden gecreëerd. Het idee dat er ook geld kon afgaan in het restaurant maakte het nog spannender.

Opdracht 3 was ook een klassieker. Maar ze weten precies bij de montage hoe ze dit spannend houden, door steeds met fragmenten meer informatie te geven. Ik vond wel 10 pasvragen behoorlijk veel, dat vond ik wel een minpuntje, maar goed. Ik zou 5 mooier gevonden hebben. Dan is het ook nog eens niet deelbaar door 2, wat de volksvertegenwoordigers vanzelf voor een intern dilemma had gesteld.

De mol is wel vrij slecht bezig. Bijna al het realistisch verdienbare geld is opgehaald. Eigenlijk alleen de foute gerechten niet.

Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Convans

  • Forumlid
Re: Aflevering 4
« Reactie #43 Gepost op: 31-03-2020, 00:19:36 »
2 keer echt nipt ook. Eenmaal 1 minuut op tijd en de tweede maal scheelt het 150 kcal. Denk dat de mol weldegelijk gemold heeft, maar dat lukt dus niet altijd. Zeker als je jezelf niet bij de juiste groepjes kan plaatsen

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 4
« Reactie #44 Gepost op: 31-03-2020, 09:54:48 »
Wat een fantastische aflevering! ::bravo::

Zeker de tweede opdracht was erg mooi om te zien! ::ok:: En ik vond dat Salim en Dorien de laatste opdracht erg sterk speelden

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 4
« Reactie #45 Gepost op: 31-03-2020, 11:34:12 »
2 keer echt nipt ook. Eenmaal 1 minuut op tijd en de tweede maal scheelt het 150 kcal. Denk dat de mol weldegelijk gemold heeft, maar dat lukt dus niet altijd. Zeker als je jezelf niet bij de juiste groepjes kan plaatsen

Ja klopt, maar waarom hebben de makers dan voor deze opzet gekozen? Zo maak je het je mol wel heel moeilijk. Niet dat de mol het standaard heel gemakkelijk moet worden gemaakt, maar hem/haar op deze manier dwarsbomen is weer het andere uiterste. (Ik ga ervan uit dat de mol niet per se een van de volksvertegenwoordigers is.)

Offline Lythianc

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Pieter-Jan is en blijft de echte mol!
Re: Aflevering 4
« Reactie #46 Gepost op: 31-03-2020, 16:39:58 »
Wat geweldig was dit, wat ben ik blij dat ik De Mol ook gewoon ben gaan volgen! Oh man, als dit zo goed blijft ga ik de Nederlandse mol niet meer zonder veel teleurstelling kunnen kijken  ::rofl::

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 4
« Reactie #47 Gepost op: 31-03-2020, 21:26:31 »
Ik ben even niet actief op dit forum voor dit seizoen, maar ik volg het alsnog. Best lekker, zo'n seizoenetje zonder forum. Maar ik moest even langskomen nadat ik de aflevering van afgelopen zondag zojuist terugkeek. BRILJANT. Die tweede opdracht durf ik zowaar de beste De Mol-opdracht te noemen tot nu toe. Haalt voor mij de opdracht met de muzieknummers uit het seizoen in Argentinië van de eerste plek. Man wat geweldig die opdracht, chapeau ::love::
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: Aflevering 4
« Reactie #48 Gepost op: 31-03-2020, 21:30:49 »
Ik ben even niet actief op dit forum voor dit seizoen, maar ik volg het alsnog. Best lekker, zo'n seizoenetje zonder forum. Maar ik moest even langskomen nadat ik de aflevering van afgelopen zondag zojuist terugkeek. BRILJANT. Die tweede opdracht durf ik zowaar de beste De Mol-opdracht te noemen tot nu toe. Haalt voor mij de opdracht met de muzieknummers uit het seizoen in Argentinië van de eerste plek. Man wat geweldig die opdracht, chapeau ::love::
Ik zit heel hard te denken, maar welke opdracht is dit ook alweer?  :)

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: Aflevering 4
« Reactie #49 Gepost op: 31-03-2020, 21:34:10 »
Voor wie het echt niet meer weet, welke opdracht bedoeld werd, return December  ::rofl::

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 4
« Reactie #50 Gepost op: 31-03-2020, 21:35:18 »
Ik zit heel hard te denken, maar welke opdracht is dit ook alweer?  :)

Pfff ik weet zo niet welke aflevering dat was, maar dat was dat 2 kandidaten de anderen naar plekken moesten lijden door middel van een radioprogramma. "Return December", misschien weet je dat nog. De crux zat hem daar ook wel in zijn eenvoud. (oh, te laat, zie hierboven)

En de karaokeopdracht van vorig seizoen. Zelden zo hard gelachen als toen.
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: Aflevering 4
« Reactie #51 Gepost op: 31-03-2020, 21:39:07 »
Ah ja, ik weet het weer  ::jaja::

De stoeltjes uit aflevering 1, 2017 is denk ik mijn favoriet.

OT: ik vond het ook weer fantastisch! Maar ik heb echt geen idee wie de mol is dit jaar  ::rofl::

Re: Aflevering 4
« Reactie #52 Gepost op: 1-04-2020, 08:53:58 »
Zeer leuke aflevering weer.
Die tweede opdracht kwam steeds meer bij  ::oink::
Derde opdracht was weer een mooi in beeld gebracht, ik wilde zelf ook graag weten wie had gesprongen  ::tandpastasmiley::