Auteur Topic: [aflevering 4] Opdracht 1 - Syntagma Plein  (gelezen 6135 keer)

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [aflevering 4] Opdracht 1 - Syntagma Plein
« Reactie #20 Gepost op: 29-03-2020, 23:51:00 »
Inderdaad, het scheelde maar weinig. Maar Christian rent, zingt heel fanatiek, kent de goede metrouitgangen, etc., die komt mij te kandidaats over. Alina komt een beetje passief over deze opdracht.

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [aflevering 4] Opdracht 1 - Syntagma Plein
« Reactie #21 Gepost op: 29-03-2020, 23:53:44 »
Een Russin die niet weet waar de balalaika vandaan komt?  ???
...óf niet!

Offline molE13

  • Forumlid
Re: [aflevering 4] Opdracht 1 - Syntagma Plein
« Reactie #22 Gepost op: 29-03-2020, 23:54:06 »
Inderdaad, het scheelde maar weinig. Maar Christian rent, zingt heel fanatiek, kent de goede metrouitgangen, etc., die komt mij te kandidaats over. Alina komt een beetje passief over deze opdracht.
Christian is een kandidaat. Dat passieve vind ik juist mols. Zeker voor iemand die verder actief en enthousiast is.

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [aflevering 4] Opdracht 1 - Syntagma Plein
« Reactie #23 Gepost op: 30-03-2020, 00:05:42 »
Een Russin die niet weet waar de balalaika vandaan komt?  ???

*Kazachse die al meer dan 16 jaar in België is.

Dat je niet weet wat de balalaika is, wil ik haar vergeven, maar dat je het herkent als Russisch en dan denkt dat het toch Grieks is, is vreemd.

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [aflevering 4] Opdracht 1 - Syntagma Plein
« Reactie #24 Gepost op: 30-03-2020, 00:08:53 »
Misschien toch even kijken wat de anderen zouden zeggen? Testen? Als Mol moet je toch beter in control zijn? Dan zou ik voor Mandoline gaan, (lijkt me het meest bekende griekse instrument?) dat is toch weer wat metrohaltes verder...

Offline Betonmol

  • Forumlid
Re: [aflevering 4] Opdracht 1 - Syntagma Plein
« Reactie #25 Gepost op: 30-03-2020, 08:19:49 »
Schiet er maar één iemand over die zowel ging graven, als ondergronds ging...  ::vergroot::

En dat in extremis hard je best doen om dan toch te laat komen hebben we nog gezien, in seizoen 4
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
. Alleen zat de timing zo'n 30s fout zo te zien.


Offline keesisdemol

  • winnaar WIDM-pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [aflevering 4] Opdracht 1 - Syntagma Plein
« Reactie #26 Gepost op: 30-03-2020, 12:34:11 »
Als vrouw wil je echt geen jurk aan doen als je weet dat je touwtje moet springen. Of je wil expres een kleine handicap, zodat je het jurkje moet vasthouden en meer kans hebt om te falen.

iets minder molpunten voor Alina.

Offline Joff

  • Forumlid
Re: [aflevering 4] Opdracht 1 - Syntagma Plein
« Reactie #27 Gepost op: 30-03-2020, 13:58:50 »
Alina komt ook met de rest van de achternaam Kelly Clarkson en ze suggereert dat de balalaika nogal Russisch klinkt. Dat is wel onmols.

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [aflevering 4] Opdracht 1 - Syntagma Plein
« Reactie #28 Gepost op: 30-03-2020, 14:06:24 »
Alina komt ook met de rest van de achternaam Kelly Clarkson en ze suggereert dat de balalaika nogal Russisch klinkt. Dat is wel onmols.
Laika was die Russische ruimtehond en troika is ook Russisch, dus niet gek dat ze vindt dat balalaika Russisch klinkt.
Wel gek dat ze Careless Whisper kent maar niet weet dat het van George Michael is. Maar dat Kelly Clarkson Griekse roots heeft wist ik dan weer niet hoewel ik veel liedjes van haar ken.
Maar wat Alina bij de laatste vraag doet maakt haar voor mij erg onmols. Ze weten het antwoord niet en zij stelt voor om het antwoord te kiezen dat leidt naar de halte die het dichts bij de plek ligt waar ze uiteindelijk naartoe moeten. Als Mol had ik toch wel een ander voorstel gedaan.

Offline molE13

  • Forumlid
Re: [aflevering 4] Opdracht 1 - Syntagma Plein
« Reactie #29 Gepost op: 30-03-2020, 19:01:42 »
Maar wat Alina bij de laatste vraag doet maakt haar voor mij erg onmols. Ze weten het antwoord niet en zij stelt voor om het antwoord te kiezen dat leidt naar de halte die het dichts bij de plek ligt waar ze uiteindelijk naartoe moeten. Als Mol had ik toch wel een ander voorstel gedaan.
Niets is wat het lijkt?

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [aflevering 4] Opdracht 1 - Syntagma Plein
« Reactie #30 Gepost op: 30-03-2020, 19:18:06 »
Alina komt ook met de rest van de achternaam Kelly Clarkson en ze suggereert dat de balalaika nogal Russisch klinkt. Dat is wel onmols.

Als mol en aangewezen muziekkenner zou ik er wel minstens een van de vier proberen te herkennen, anders maak je jezelf te verdacht. Zeker als je eerst George Michael niet herkent...

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: [aflevering 4] Opdracht 1 - Syntagma Plein
« Reactie #31 Gepost op: 30-03-2020, 20:14:46 »
Op het moment dat Jolien haar eerste hole slaat en iedereen staat te juichen draait Bart zijn hoofd weg en lijkt "verdomme" te zeggen. ::rofl::
Op ong. 14 minuten in de afl.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [aflevering 4] Opdracht 1 - Syntagma Plein
« Reactie #32 Gepost op: 30-03-2020, 20:22:41 »
Ik hoor er "top" in maar dat is geloof ik niet iets wat een Belg snel zegt. Maar je kan er van alles in horen naar gelang je tunnel denk ik. :P

Online wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [aflevering 4] Opdracht 1 - Syntagma Plein
« Reactie #33 Gepost op: 30-03-2020, 21:08:45 »
Ik hoor er "top" in maar dat is geloof ik niet iets wat een Belg snel zegt. Maar je kan er van alles in horen naar gelang je tunnel denk ik. :P

Ik gebruik dat nochtans vaak :)
klaar voor de strijd

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [aflevering 4] Opdracht 1 - Syntagma Plein
« Reactie #34 Gepost op: 30-03-2020, 21:16:48 »
Top. ::ok::

Offline MoleBuster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • "Blau ist mein Lieblingskleure" - J-M Pfaff 1982
Re: [aflevering 4] Opdracht 1 - Syntagma Plein
« Reactie #35 Gepost op: 30-03-2020, 22:18:36 »
*Kazachse die al meer dan 16 jaar in België is.

Dat je niet weet wat de balalaika is, wil ik haar vergeven, maar dat je het herkent als Russisch en dan denkt dat het toch Grieks is, is vreemd.

Precies wat ik dacht, toen ze dat zei. Vreemd inderdaad.
Winnaar Klassiekers Pool 2023

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [aflevering 4] Opdracht 1 - Syntagma Plein
« Reactie #36 Gepost op: 30-03-2020, 23:08:23 »
Op het moment dat Jolien haar eerste hole slaat en iedereen staat te juichen draait Bart zijn hoofd weg en lijkt "verdomme" te zeggen. ::rofl::
Op ong. 14 minuten in de afl.

"Fuck komaan" is wat hij zegt  ;)

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [aflevering 4] Opdracht 1 - Syntagma Plein
« Reactie #37 Gepost op: 31-03-2020, 07:29:56 »
Ik vond Christian best mols in deze opdracht.
Gaat gauw mee met verkeerde voorstel van Alina met Balalaika.
Muzieknummers bleef hij lang meezingen en dat kost weer tijd.
Bij het touwspringen ging hij ook een keer af en gaf hij Laure de schuld.
Bij de Karaoke ging hij lang door ook al was al snel duidelijk dat er voor Vlaamse meezingers geen markt is in de metro van Athene.
Ja hij rent hard en gaat als 2e mee in Alina's voorstel voor het laatste metrostation, nog voor Laure. Het is pas aflevering 4, een mol wil nog niet veel risico nemen ontdekt te worden.

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: [aflevering 4] Opdracht 1 - Syntagma Plein
« Reactie #38 Gepost op: 31-03-2020, 14:10:54 »
In het dagboek had de mol over dat hij de eerste twee opdrachten niet heeft kunnen mollen. In de metro werd niet het hele bedrag opgehaald maar bij het golfen wel. Zou de mol dan hebben gegolfd?

 ::vergroot::
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Online Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [aflevering 4] Opdracht 1 - Syntagma Plein
« Reactie #39 Gepost op: 31-03-2020, 15:46:10 »
Is het toevallig dat er in de metro bij het touwspringen geen groene mollogos staan?  Of geven ze ons aan dat de mol niet in deze groep zit? 

Ik acht de kans vrij klein dat deze versiering er standaard staat, daar voor lijkt het te goed op het mol logo.