Nieuws Zap is terug! Geef je nu op voor het avontuur van je leven!
Inderdaad, het scheelde maar weinig. Maar Christian rent, zingt heel fanatiek, kent de goede metrouitgangen, etc., die komt mij te kandidaats over. Alina komt een beetje passief over deze opdracht.
Een Russin die niet weet waar de balalaika vandaan komt?
Alina komt ook met de rest van de achternaam Kelly Clarkson en ze suggereert dat de balalaika nogal Russisch klinkt. Dat is wel onmols.
Maar wat Alina bij de laatste vraag doet maakt haar voor mij erg onmols. Ze weten het antwoord niet en zij stelt voor om het antwoord te kiezen dat leidt naar de halte die het dichts bij de plek ligt waar ze uiteindelijk naartoe moeten. Als Mol had ik toch wel een ander voorstel gedaan.
Ik hoor er "top" in maar dat is geloof ik niet iets wat een Belg snel zegt. Maar je kan er van alles in horen naar gelang je tunnel denk ik.
*Kazachse die al meer dan 16 jaar in België is.Dat je niet weet wat de balalaika is, wil ik haar vergeven, maar dat je het herkent als Russisch en dan denkt dat het toch Grieks is, is vreemd.
Op het moment dat Jolien haar eerste hole slaat en iedereen staat te juichen draait Bart zijn hoofd weg en lijkt "verdomme" te zeggen. Op ong. 14 minuten in de afl.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
947 gasten en 6 vaste bezoekers