Auteur Topic: De Mol 2021  (gelezen 44649 keer)

Offline Mvnl

  • Forumlid
Re: De Mol 2021
« Reactie #320 Gepost op: 14-03-2021, 23:49:18 »
Omdat GDC het heel duidelijk heeft over de 10 geselecteerde kandidaten en zij ook uitgebreid worden voorgesteld, ga ik er niet vanuit dat die andere 10 kandidaten zomaar de plaats van de andere 10 in kunnen nemen. Ook als je naar de reactie in CDM kijkt van Bart, Alina en Jolien dan kunnen ze dit niet maken. Dus ik schat dat er hooguit één van de 10 "oranje" kandidaten nog mee mag doen, hetzij als 11de kandidaat (#arrivederci Hans), hetzij om één van de geselecteerde 10 te vervangen. Dit zal de kandidaat zijn die deze eerste proef in België wint bijvoorbeeld.

Ik vond de opstelling van de profielfoto's met ogenschijnlijk linksboven en rechtsonder nog een plekje over ogen alsof er 12 vertrekken uiteindelijk..

En aangezien we net een hele uitzending hadden om mensen voor te stellen denk ik zeker niet dat t gewoon met gelijke kansen tussen 20 man zal gaan!

Offline Frietandel

  • Forumlid
  • Tis Frietandel!
Re: De Mol 2021
« Reactie #321 Gepost op: 15-03-2021, 00:02:39 »
En wat bedoel je precies met een RomCom? Ik zoek naar een link, maar...  :P
RomCom = Romantische Comedy, door die muziek en de voice-over leek het net de trailer van ‘verliefd op Ibiza’ ofzo

Offline Convans

  • Forumlid
Re: De Mol 2021
« Reactie #322 Gepost op: 15-03-2021, 07:38:09 »
RomCom = Romantische Comedy, door die muziek en de voice-over leek het net de trailer van ‘verliefd op Ibiza’ ofzo

Ik weet wel wat een Romcom is, maar ik kan die link helemaal niet zien

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Mol 2021
« Reactie #323 Gepost op: 15-03-2021, 10:31:52 »
Bij de 10 niet-geselecteerden zitten 5 vrouwen en die schijnen allemaal Charlotte te heten.  :P :P :P :P :P

 ::vergroot:: ::vergroot:: ::vergroot:: ::vergroot:: ::vergroot:: ;D ;D ;D ;D ;D ;D ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai:: :-X :-X :-X :-X :\'( >:D

Offline JP1999

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Friends?
Re: De Mol 2021
« Reactie #324 Gepost op: 15-03-2021, 12:19:28 »
Ik begin ook te denken dat ze misschien wel twee mollen hebben 'opgeleid'! Zoals Gilles zei, NIEMAND is zeker van zijn plek. Dus ook de mol niet!

Dit is juist wel een interessante twist, zo creëren ze echt een groepsgevoel op moment 1: het is allen tegen de rest. Juist heel interessant voor een programma als De Mol!

Zin in!

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Mol 2021
« Reactie #325 Gepost op: 15-03-2021, 12:50:06 »
Ik begin ook te denken dat ze misschien wel twee mollen hebben 'opgeleid'! Zoals Gilles zei, NIEMAND is zeker van zijn plek. Dus ook de mol niet!

Dit is juist wel een interessante twist, zo creëren ze echt een groepsgevoel op moment 1: het is allen tegen de rest. Juist heel interessant voor een programma als De Mol!

Zin in!

Stel je voor dat je als mol alles weet wat er gaat gebeuren, maar niet mag meedoen. Hoe pijnlijk is dat? 

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: De Mol 2021
« Reactie #326 Gepost op: 15-03-2021, 12:51:10 »
Ik denk eerlijk gezegd dat er 12 kandidaten zijn. 2 niet-geselecteerden en 10 geselecteerde kandidaten. Op het bord waren er ook nog 2 plekken over.

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: De Mol 2021
« Reactie #327 Gepost op: 15-03-2021, 13:09:13 »
Inderdaad laat het bord bij de kennismaking twee plekken leeg, waar het lijkt of er eigenlijk wel foto’s achter zaten.  Laat ruimte voor het volgende scenario:
Er komt een soort capture the flag game in het maisveld ( in belgie)

Waarbij de 10 gekozene defenders zijn en de rode helmen aanvallers.
Binnen x tijd binnen een bepaalde cirkel betekent voor de aanvallers je neemt de plek in van 1 vd 10. Redden de verdedigers het om niet meer dan 2 aanvallers binnen te laten dan verdienen zij y geld voor de pot en de 2 aanvallers gaan met de 10 naar Duitsland, waar ze een 1 op 1 challenge hebben en dus 1 vd 10 kunnen uitschakelen.

Komen er geen aanvallers binnen de cirkel 2y geld in de pot en Met  10 naar Duitsland.
Zomaar een gedachte .

Maar op die manier hebben de gekozene een duidelijke motivatie om te zorgen dat er geen of in elk geval hoogstens 2 in de cirkel komen. De motivatie voor de aanvallers is een mogelijk plekje in de groep te bemachtigen.

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: De Mol 2021
« Reactie #328 Gepost op: 15-03-2021, 23:05:38 »
Krijgen we met deze bijzondere opening nu net als in 2019 een extra aflevering? ::hyper::
...óf niet!

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: De Mol 2021
« Reactie #329 Gepost op: 16-03-2021, 08:21:56 »
Ik sluit de optie niet uit dat we met meer dan 10 deelnemers starten en ja dan denk ik dus ook dat er meer afleveringen zijn dan in een normaal seizoen.

Kijk er zo hard naar uit.

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: De Mol 2021
« Reactie #330 Gepost op: 16-03-2021, 12:31:52 »
Of dat er 2 afvallers zijn in één aflevering.

Offline Reflektor

  • Forumlid
Re: De Mol 2021
« Reactie #331 Gepost op: 16-03-2021, 13:09:57 »
Of dat er 2 afvallers zijn in één aflevering.
Zoiets lijkt me waarschijnlijker.
1 rood scherm en 1 oranje scherm. 2 afvallers en 1 nieuw iemand komt terug.
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Offline Uil

  • Forumlid
Re: De Mol 2021
« Reactie #332 Gepost op: 20-03-2021, 18:42:34 »
Als de kandidaten eenmaal zijn voorgesteld, begin je je meteen te hechten. :P Hoop echt niet dat er ook maar eentje ineens nog buiten de boot valt  :o

Aan de andere kant is dit nog zo beperkt en omdat het onbekende Vlamingen zijn, heb ik echt nauwelijks een idee wie de Mol is. Misschien dat ik wel al aan halveren kom, das al een hele stap :P