Afkomstig van wieisdemol.nl:
Kandidaat 10
“Ik kan slecht jokken,” zegt deze kandidaat in het anonieme interview. Lees meer!
Wat was je eerste reactie toen je gevraagd werd nog een keer deel te nemen aan Wie is de Mol?Hoe laat moet ik waar zijn?
Was je voorbereiding voor deze tweede keer anders?Ja, want de eerste keer weet je eigenlijk niet wat je te wachten staat. Vervolgens doe je voor de tweede keer mee en dan blijkt dat je nog steeds niet weet wat je te wachten staat. Dat niets is wat het lijkt, is het enige dat je wél kunt verwachten.
Wat ga jij anders doen?Minder fanatiek, beschouwender, niet steeds vooraan lopen.
Wat was je verwachting van dit seizoen, wetende dat het oud-kandidaten waren?Iedereen weet hoe het is, iedereen kan dan ook potentieel een goede Mol zijn. Geduchte concurrentie dus, en… Trust Nobody…
Op welke opdracht hoopte je het meest?Een opdracht onder water, want ik vraag me af of een Mol eigenlijk wel kan zwemmen?
Hoe ga jij de Mol ontmaskeren?Door vooral op te letten wie het níet kan zijn.
Waarom zou jij een goede Mol zijn?Zou ik een goede Mol kunnen zijn? Weet ik niet hoor, ik kan slecht jokken.