Nieuws Vanaf 24 maart gaan we weer op zoek naar de mol!
WIDMVI zou ook nog kunnen slaan op Peggy Vrijens die in Wie Is De Mol seizoen 6 zat
Klopt, maar elke aflevering tot nu toe een regenboog te zien geweest. Die kan ik niet aan Peggy rijmen maar is wel een logische verklaring voor Ellie. ;-)
Zoals velen hebben opgemerkt roept de openingsscene van aflevering 1 veel associaties op met de achtervolgingsscenes in autootjes in de film The Italian Job. Ook de muziek van deze film is gebruikt. Blip heeft in het onderwerp Muziek als weetje opgemerkt dat de hoofdpersoon in een rode auto rijdt. Dat las ik zojuist pas in een alweer twee weken oud bericht.Dat lijkt me een sterke hint richting Ellie Lust.
En dan zeggen ze in de laatste aflevering, de regenbogen zijn een hint naar Ellie, want Ellie is lesbisch? Ik kan me niet voorstellen dat ze een hint naar geaardheid gebruiken. Maar is het dan toeval dat in elke aflevering een regenboog te zien is?Ik vind de hint van youtuber Siem wel goed. Een aflevering heet Besluit. Het woord "besluit" is een isogram, een woord enkel bestaande uit letters die max 1 keer voorkomen. Met die letters kun je Ellie Lust B maken. B is het teken voor mol.
de regenbogen zijn een hint
"Alle kleuren van de regenboog" was een liedje van K3? Nikkie zong een liedje van K3 ("Wie heb ik aan de lijn? Hallo, hallo?").
En dan zeggen ze in de laatste aflevering, de regenbogen zijn een hint naar Ellie, want Ellie is lesbisch?
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
545 gasten en 2 vaste bezoekers