Ik heb de uitzending nog eens teruggezien. Vele dingetjes zijn opvallend. Hij kwam in de uitzending als eerste in beeld en is de eerste in de leader. Kan geen toeval zijn.
Met die spiegels zoeken was het steeds Patrick die er een vond. En wat in de laatste terugkijkaflevering natuurlijk terugkomt, dat Patrick dan tegen hem zegt: "Ik heb je, mol!"
In de biecht zie ik ook een aantal keren de edit snel wegknippen, er komt nog iets achteraan wat we later pas zullen horen en waaruit blijkt dat de mol spreekt.
Dan aan tafel met die mannennamen zie je hem meebewegen dat het wel alleen mannen moesten zijn. Hij zag de opdracht terecht al helemaal in de soep lopen, dit is zo geweldig voor een mol.
En er waren nog meer van die kleine dingetjes, zoals in de kerk Rik zijn tekst 'boven staat iemand op je te wachten' en daarbij zien we Tygo in beeld.
En Tygo zelf aan de beurt biecht 'ik kijk nog 1 keer terug' voor dat hij gaat opzoeken wie dan op hem wacht. Dat terugkijken is dubbel, en dat Inge daar met de rug naar hem toe staat had hij toch allang gezien?!
Het enige puntje wat wel tegen hem spreekt als mol was in de vooruitblik. Daarin gaat Jeroen zowat achter hem aan rennen om hem te fouilleren, wat Tygo weigert. Dan loop je wel erg in de kijker als mol, met zo'n situatie, maar we moeten dat nog zien zaterdag!