Ik vind Tygo een enorm leuke vent, kende hem nog niet van zijn jaar want dat heb ik helaas gemist. Ik kijk pas een paar jaar. Maar vind het wel een enorme wildcard hoor. Ik kan hem gewoon echt totaal niet peilen.
Aan de ene kant doet hij het best aardig in de opdrachten voor zover ik kan zien maar hij is gek op mensen beschuldigen ( Jeroen met het verdwenen geld, gretig inhaken met Nikkie over waarom Patrick eigenlijk penningmeester was geworden ) en is hij de eerste die positief is als er maar weinig geld ingebracht wordt.
Zo van: nou jongens dat is toch mooi? Goed gedaan hoor. Ook al stelt het bedrag niets voor. Ook zie ik hem vaak leunen op andere kandidaten met zijn hoofd op de schouder vlak voor Rik de uitslag van een opdracht geeft, en dan zo super gespannen kijken.
Zo zal hij wel gewoon zijn, geen idee. Maar opvallend vind ik het wel. Dat gewijs naar anderen valt me bij hem al vanaf het begin op. Hij zaait graag verwarring lijkt wel.
Zijn lichaamstaal is zeker verdacht en ik vind zijn pretoogjes ook vaak erg opvallend.
Maar of hij de mol is? Ik betwijfel het toch.
Hij staat niet erg vaak op de sleutelpositie tot nu toe.
Ik zou het wel leuk vinden als hij het is maar ik denk het niet. Ondanks zijn rare sprongen.
Ik vind hem erg vermakelijk, dat dan weer wel. Hoop dat hij nog ver komt. Mijn instinct zegt dat hij de mol niet is, maar echt hoor, hem afstrepen? No way.
Oh en kwaad zijn op Jeroen omdat hij zat te "muiten" bij de stenenopdracht en dat ook even fijn vertellen tegen Ron. Hij had hem die berg op getrokken. Zal best maar waarom dan uiteindelijk toch die stenen eruit gooien? Dat stukje liet hij dan weer even handig weg.
Die stenen weggooien vond ik wel enorm verdacht. Ook van Jeroen.