Super veel gemold en nog steeds niet verdacht nou dat verdient een lintje vind ik. Dit zou één van de beste mollen ooit kunnen worden .
Tygo had de omstandigheden niet mee. Patrick die Peggy schaduwde en Nikkie Jeroen. In afl. 5 mss wel Ron die per se bij Jeroen in de auto wilde. Peggy die dominant als een malle steeds voor sleutelposities koos. Ellie die Tygo in Florence indeelde in een groepje van 3 . Etc.
past bij Riks uitspraak dat het de mol lastig is gemaakt.
Lastig bij o.a. OnvoorspELBAar ...en de luikenopdracht, waar we de groepsindeling niet hebben gezien. Mss stond Tygo daardoor alweer bijna buitenspel, maar ik denk dat er nog te mollen was met de porto. Daar wel.
Bij OnvoorspELBAar weet ik het niet wat Tygo daar als mol zou kunnen doen. Bij de groepsindeling probeerde Tygo een ander duo te vormen, maar als je eenmaal in die positie zit, wat dan? Sta je bijna 2 afleveringen buitenspel, toch?
Lastig om hem dan als een van de beste ooit te zien, maar ik hoop dat ik iets gemist heb. Dat Tygo of Nikkie nog steeds iets konden doen behalve zichzelf bevrijden. Het lijkt op een niet goed uitgedachte deelopdracht ...hopen maar dat ik mis heb.
Heeft weinig om het lijf maar voor mij de aanwijzing dat Tygo het is is is het beïnvloeden van Patrick om Peggy te blijven verdenken. Past niet bij z'n mantra om als kandidaat de rest een voor een uit het spel te kegelen. Bij de test vult Tygo altijd op Peggy in, de hoofdverdachte van de groep.