Dat een aantal van jullie het niet (wil) zien, geeft aan dat hij een fantastische mol is.
Ik heb het hele draadje nog eens gelezen. Het gaat veel over Tygo’s kleding, zijn karakter, zijn handgebaren en zijn gedrag buiten de opdrachten. Heel weinig over mogelijke sabotages, omdat er niet zo veel te bespreken is, zoals ook bij mijn eerdere overzicht al concludeerde.
Ik had daarin de volgende dingen nog niet meegenomen, maar die brengen me niet op andere gedachtes:
- 1.1 geen spiegel vinden (al liep hij met Patrick die wel veel spiegels vond, had hij Patrick niet weg van die spiegels kunnen leiden?)
- 1.2 noemt de on-Italiaanse naam Pablo.
- 2.1 wijst groep op eerste wissel punt (onmols). Wilde niet al te veel stenen ruilen (Mols). Gooide overtollige stenen weg (komt voor de kijker misschien mols over, maar maakt niet echt een verschil voor de opdracht). Wilde doorlopen bij verdubbelaar, zodat ze uiteindelijk bij x 0.5 uitkomen
- 2.3 noemt keuze van Patrick een dilemma. Ik noem het maar omdat sommige mensen dit heel verdacht vinden.
- 3.3 een pijl mis (maar schampt het schild wel)
- 4.2 oppert Dennis (goed antwoord). Niet duidelijk of dit Mols (alles of niets) of onmols (per goed antwoord geld) is
- 4.3 gelijk een foto van Palazzo Priti betekent dat andere groep geen 250 e kan verdienen. Drukt echter ook foto van Dantebeeld door (250 e)
Ik ben nog steeds op zoek naar de mol, maar ik denk toch echt dat Tygo het niet is.