Ik sluit me aan bij alle twijfelaars, maar heb op dit moment nog geen goed alternatief. Dus blijf nog maar even hangen. Nog wat observaties:
In opdr. 1 Sleutel Bos pakt Peggy als eerste 50 euro voor Ellie, en geeft dat aan Tygo. Verdacht, want op dat moment heeft Ellie laten weten nog geen slot open te hebben. Daardoor staat Tygo meteen al geblokkeerd. Ze had het biljet beter nog even vast kunnen houden, want Tygo stond als een spin in het web in het midden.
Peggy en Patrick staan na Tygo op de meest molse plek, volgens het overzichtje. Een biljet voor Nikkie en Horace moet via een van hen gaan, want Tygo kan die twee niet rechtstreeks bereiken. En geld dat Nickie en Horace voor anderen vinden, moet ook via Peggy of Patrick gaan. Maar daar had ze dan wel meer uit kunnen halen, want al het geld dat door Peggy's handen is gegaan schijnt ook echt te zijn aangekomen. (Hetzelfde zou trouwens gelden voor iedereen die los was, m.u.v. Jeroen). Tenzij daar deze week nog andere inzichten over komen? Peggy beschuldigt wel vaak anderen. “Heb jij geen enkele koker leeg?” tegen Ron, na afloop.
Dat ze vaak op molposities komt, en die ook opzoekt, is opvallend. Maar soms is ze wel erg voortvarend, en raakte ze m.i. onnodig verdacht. In opdr. 2 Meer of Min wil Peggy met Patrick meteen 'naar links'. Maar er valt helemaal niet naar links te gaan, want ze worden allevier eerst nog op een plein gedropt, waar de keuze is tussen aquaduct en kathedraal. Die verdeling wordt door Nikkie gedaan. Ook bij het kiezen voor de fakkels opdr. 3 Fortuin vind ik haar weer heel gretig als Mol. Minstens zo verdacht maar minder opvallend zijn hier Ellie die met haar mee wil 'om haar in de gaten te houden', en Horace en Patrick die zich aansluiten.