Afkomstig van wieisdemol.nl:
Kandidaat 4
“Mijn verwachting was enorm groot. Een extra jubileumseizoen... Dit gaat een serie worden vol verrassingen denk ik…” Lees het anonieme interview van deze kandidaat.
Wat was je eerste reactie toen je gevraagd werd nog een keer deel te nemen aan Wie is de Mol?Ik heb het uitgeschreeuwd! Dit was een langgekoesterde wens.
Was je voorbereiding voor deze tweede keer anders?Je kunt jezelf niet echt voorbereiden op dit spel, zodra het begint, ga je aan.
Wat ga jij anders doen?Meer naar mezelf luisteren, mijn intuďtie volgen.
Wat was je verwachting van dit seizoen met allemaal oud-deelnemers?Mijn verwachting was enorm groot. Een extra jubileumseizoen... Dit gaat een serie worden vol verrassingen denk ik.
Op welke opdracht hoopte je het meest & welke niet?Ik hoopte op extreem spannende opdrachten met helikopters, boten, van bruggen springen… Ik hoopte niet op puzzels, daar raak ik van in paniek.
Met welke tactiek ben je deze keer het spel ingegaan?Mijn tactiek is om geen tactiek te hebben. Go with the flow…
Hoe ga jij de Mol ontmaskeren?Samenwerken met andere kandidaten, 4 ogen zien meer dan 2.
Waarom zou jij een goede Mol zijn?Ik ben een allemansvriend.