Ik dacht hij levert het geld in dus dag mol.
Maar toch door deze executie...zou een van de andere het rode scherm gekregen hebben
Ik dacht juist het tegenovergestelde, namelijk: KIJK, daar is die verzekeringspremie! Precies zoals ik voorspeld had. Het allerbeste moment ook, getuige Patrick die zei dat dit heel veel verwarring veroorzaakte. Exact volgens mol plan dus.
En toen kwam die twist en toen dacht ik al helemaal: DIT is waar we nu al jaren om smeken: de mol die nep uit het spel gaat. Dat bewaren ze dan helemaal voor de Jubileum editie! Top!
In Moltalk zei Emilio al dat het geen rood scherm was maar dat je naar de geschiedenis zat te kijken. Beelden door elkaar. Hier klopt iets niet.
Dan zie je Ron en Patrick met asgrauwe gezichten de auto instappen en Ellie die vraagt of Horace eruit is NIET beantwoorden. Daar is iets gebeurd, dat is zeker, die dragen een geheim met zich mee.
En dan het 'wordt vervolgd......'
Waarschijnlijk is 1 van hun eruit maar weten ze nog niet wie en is het aan Horace om hun te redden en tevens geld te verdienen. Wat een pracht twist zou dat dan zijn, hij kan ultiem nu geld roven met dank aan twee hulpmollen.
Maar ik laat het afhangen van de Podcast vandaag. Wat gaat hij daar zeggen?