Auteur Topic: Molboekje 20.2  (gelezen 32258 keer)

Offline WieIsUt

• Forumlid
Re: Molboekje 20.2 (spoilers)
« Reactie #160 Gepost op: 18-08-2020, 10:55:18 »
Iemand die misschien de interviews met alle oud mollen willen inscannen?
Ik ga niet zoveel geld uitgeven voor een Molboekje waar geen kandidaten instaan maar die interviews lijken me wel leuk.
 ::fluit::

Voordat ik scans ga maken, is dit wel toegestaan? Ik bedoel qua copyright en op dit forum. En ik weet dat er al meerdere dingen geplaatst zijn maar wil het toch even dubbelchecken.

Offline Brtdm

• Global Moderator
« Reactie #161 Gepost op: 18-08-2020, 11:32:32 »
Kortgezegd: nee.

Zonder toestemming van de auteur mag je niet zomaar iets delen. (Zegt de man die alle seizoenen online heeft staan)

Dan staan ze bij widm natuurlijk nog wel aardig wat toe. Inhoud bespreken door wat kopieën is prima. Maar ik denk niet dat ze blij worden als je grote delen helemaal kopieert.

Ik vind toch wel dat je het eigenlijk moet kopen als je wilt weten wat erin staat. Dat is wel een beetje het idee van het Molboekje.(Of je leest het snel in de winkel)
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Sanmol

• Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
« Reactie #162 Gepost op: 18-08-2020, 11:36:02 »

Zonder toestemming van de auteur mag je niet zomaar iets delen. (Zegt de man die alle seizoenen online heeft staan)

Dan staan ze bij widm natuurlijk nog wel aardig wat toe. Inhoud bespreken door wat kopieën is prima. Maar ik denk niet dat ze blij worden als je grote delen helemaal kopieert.

Ik vind toch wel dat je het eigenlijk moet kopen als je wilt weten wat erin staat. Dat is wel een beetje het idee van het Molboekje.(Of je leest het snel in de winkel)

Als je echt trashy bent maak je foto's van de interviews terwijl je het molboekje in de winkel bekijkt  ::rofl::.

Offline FrankLapidus

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #163 Gepost op: 18-08-2020, 11:36:17 »
Eens met Brtdm, koop het gewoon. Deze keer is het het sowieso wel waard. Het is een leuk boekje.
Frankje Lapi

Offline m0lmuis

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #164 Gepost op: 18-08-2020, 12:25:12 »
Eens met Brtdm, koop het gewoon. Deze keer is het het sowieso wel waard. Het is een leuk boekje.

+1

Offline mrchipie

• Forumlid
  • Die jongen met de vele bijnamen
« Reactie #165 Gepost op: 18-08-2020, 13:48:07 »
Oh dus stiekem heb ik illegaal foto’s op het forum gezet ::rofl:: ::schaam::
En indd het boekje is een leuk hebbedingetje
chipsverslaafde <3

Offline WieIsUt

• Forumlid
« Reactie #166 Gepost op: 18-08-2020, 14:19:49 »

Wat ik al dacht, ik ga dus geen scans maken :)

Offline Brtdm

• Global Moderator
« Reactie #167 Gepost op: 18-08-2020, 14:32:57 »
Oh dus stiekem heb ik illegaal foto’s op het forum gezet ::rofl:: ::schaam::
En indd het boekje is een leuk hebbedingetje

Ik had het zelf niet gedaan, maar in molsferen is het niet direct een probleem. Vooral niet de kandidaten pagina's, want dat is nuttig in de zoektocht naar de kandidaten. De rest vd inhoud niet, dus daarvoor moet je maar betalen.

Maargoed, lekker hypocriet als je alle seizoenen gedeelt hebt.  ::hypocriet::
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Spork

• Forumlid
« Reactie #168 Gepost op: 18-08-2020, 16:03:57 »
Ik kom hier op uit.

1)Ellie
2)Patrick
3)Nadja
4)Nikkie
5)Miljuschka
6)Jeroen
7)Peggy
8)Ron
9)Horace
10)Tygo
Neither a spoon, nor a fork.

Offline Convans

• Forumlid
« Reactie #169 Gepost op: 18-08-2020, 17:57:45 »
Ik had het zelf niet gedaan, maar in molsferen is het niet direct een probleem. Vooral niet de kandidaten pagina's, want dat is nuttig in de zoektocht naar de kandidaten. De rest vd inhoud niet, dus daarvoor moet je maar betalen.

Maargoed, lekker hypocriet als je alle seizoenen gedeelt hebt.  ::hypocriet::

Grammar Nazi!  ::vergroot:: >:D

Offline evelienh1986

• Forumlid
« Reactie #170 Gepost op: 18-08-2020, 18:06:27 »
Jeroen was op de radio ten tijde van

Offline Spork

• Forumlid
« Reactie #171 Gepost op: 18-08-2020, 18:23:02 »
Jeroen was op de radio ten tijde van
Ja je hebt gelijk. ik had in mijn hoofd dat iemand zei dat het niet live was, maar dat is daarna ook weer ontkracht zie ik.

Offline Spork

• Forumlid
« Reactie #172 Gepost op: 18-08-2020, 18:46:36 »
Ja je hebt gelijk. ik had in mijn hoofd dat iemand zei dat het niet live was, maar dat is daarna ook weer ontkracht zie ik.
Ik ben even terug aan het luisteren, maar bij bureau kijk in de Vegte is hij de afleveringen van 3, 10 en 17 november vervangen, omdat hij op werkvakantie is in Nieuw-Zeeland. Is hij nog ergens anders te horen geweest?

edit: license 2 chill is van 4 tot 6 in de morgen. Dat kan ook live zijn gedaan vanuit Italië . "Werkvakantie in Nieuw-Zeeland" is mij net iets te verdacht.

edit2: Ook geen foto's van Nieuw-Zeeland op instagram
« Laatst bewerkt op: 18-08-2020, 19:10:02 door Spork »

Offline evelienh1986

• Forumlid
« Reactie #173 Gepost op: 18-08-2020, 19:09:28 »
Iig 9 november was hij op radio 2 met soulnight

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #174 Gepost op: 20-08-2020, 13:02:42 »
Ik zou gewoon praktisch denken:

Voor 15 euro bespaar je je een hoop tijd......

Offline Sven.

• Forumlid
« Reactie #175 Gepost op: 21-08-2020, 00:08:45 »
Hey heel stom maar kan misschien die alfabettheorie uit het molboekje alsnog met de kennis die we nu hebben?

1. Ellie Lust
2. Horace Cohen
3. Nadja Hüpscher
4. Nikkie de Jager
5. ?
6. Patrick Martens
7. Peggy Vrijens
8. Ron Boszhard
9. ?
10. Tygo Gernandt

Nummer 9 lijkt me dan een man, en dan zou dus Sebastiaan alsnog heel goed kunnen passen (al zie ik hem ook nog wel aan voor nummer 7).

In dit geval doet Sigrid ten Napel dan niet mee, waar we al meerdere vermoedens van hebben.

Voor nummer 9 zijn de opties dan verder:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Voor kandidaat 5 houden we dan echter dit lijstje over:
-   Olcay Gulsen
-   Owen Schumacher
-   Paméla (S3)
-   Patricia (S4)

En dan blijft dus alleen Olcay eigenlijk over als we de OBN'ers weg gaan strepen én de mannen want in het geval van Sebastiaan hebben we al 5 mannen. Ron komt echter al uit het BN'er seizoen.

Máár... in het geval nummer 9 toch een vrouw is, dan zou nummer 5 Owen zijn. Dat kan niet want Owen zat in het zelfde seizoen als Tygo.

Nu wil ik eigenljk heel erg out of the box gaan denken. Paméla uit seizoen 3. Het klopt, ze is van de onbekende seizoenen, maar staat zelf vaak op de planken als actrice. In 2018 had ze ook in Flikken Maastricht nog een bijrol. Als ze iemand uit de onbekende seizoenen meewilden, kunnen ze waarschijnlijk dan toch het beste kiezen voor een actrice? Op haar Facebook post ze tussen 25 september en 20 november niks, dus dat is moeilijk te peilen. Instagram heeft ze ook niet. Sorry, en ik weet het is een stretch. Waarschijnlijk kan deze post ook heel snel de prullenbak in. Maar denk even aan mij als we binnenkort tóch een interview zien met de foto van een Portugees landschap :P
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline vloeistof

• Forumlid
« Reactie #176 Gepost op: 21-08-2020, 00:24:06 »
Sven., ik postte eerder vanavond een soortgelijke post in het andere topic aan de hand van jouw alfabetlijst. Ik denk ook dat ze op alfabetische volgorde staan en kom aan de hand daarvan en in de veronderstelling dat 3 een vrouw is en 9 een man, op de volgende lijst:
1. Ellie
2. Horace
3. Isabelle/Nadja (als het Isabelle is denk ik bij de uitspraak over niet kunnen acteren aan haar gemol met het koffertje)
4. Nikkie
5. Olcay
6. Patrick
7. Peggy
8. Ron
9. Sebastiaan/Tim Kamps
10. Tygo

Offline Sven.

• Forumlid
« Reactie #177 Gepost op: 21-08-2020, 00:33:13 »
Sven., ik postte eerder vanavond een soortgelijke post in het andere topic aan de hand van jouw alfabetlijst. Ik denk ook dat ze op alfabetische volgorde staan en kom aan de hand daarvan en in de veronderstelling dat 3 een vrouw is en 9 een man, op de volgende lijst:
1. Ellie
2. Horace
3. Isabelle/Nadja (als het Isabelle is denk ik bij de uitspraak over niet kunnen acteren aan haar gemol met het koffertje)
4. Nikkie
5. Olcay
6. Patrick
7. Peggy
8. Ron
9. Sebastiaan/Tim Kamps
10. Tygo

Ah die post had ik even gemist. Waren nogal veel topics met allemaal nieuwe posts, vandaar. Zijn we dus met hetzelfde bezig geweest. Ik ben nu ook wel redelijk overtuigd van het alfabet. Ik zou het inderdaad ook kunnen begrijpen als Isabelle nummer 3 is en niet Nadja, want Nadja blijft een twijfelgeval, en Isabelle past ook wel heel goed op silhouet 2. Nummer 5 Olcay vind ik wel driedubbel discutabel hoor, omdat:
1. Olcay verliezend finalist was (al hoeft dit niet per se iets te betekenen, maar de rest van de lijst heeft ook geen één verliezend finalist erin...)
2. Ron er al in zit uit seizoen 18.
3. Olcay haar beautylijn lanceerde op 13 november, midden in de opnameperiode. Lijkt me niet dat je dan op reis wil zijn. En ik gok ook dat ze daarmee in programma's zat of zo, of dat ze een lanceringsparty heeft gedaan maar dat ben ik nog aan het onderzoeken.

Vandaar dat ik dus out of the box probeer te denken of niet Paméla of Patricia erbij zit...

E: Olcay zat 13 november bij Ladies Night (midden in de opnameperiode) en doet dus waarschijnlijk niet mee.
« Laatst bewerkt op: 21-08-2020, 00:37:41 door Sven. »
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline evelienh1986

• Forumlid
« Reactie #178 Gepost op: 21-08-2020, 00:55:56 »
Vind het niet zo gek hoor, Paméla. Ze is 1.76 'm lees ik. Dus zou op plek 2 kunnen staan

Offline DRenziboy

• Forumlid
  • Je weet wel, die rare gast ;)
« Reactie #179 Gepost op: 21-08-2020, 01:01:51 »
Zou een zeer verrassende, maar niet onwelkome keuze zijn.  ::ok::
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?