Nieuws Zap is terug! Geef je nu op voor het avontuur van je leven!
Een van de speurders op dit forum heeft uitgezocht dat dit het oostelijke eiland is van Isolae Gemini - De Tweeling Eilanden. Ellie heeft een tweelingzus en Jeroens sterrenbeeld is Tweelingen.oke dat zou wel een sterke hint zijn idd.
Daarover gesproken...tijdens opdracht 'Spiegelbeeld' horen we alle kandidaten een stukje voorlezen uit hun brief aan de Mol. Jeroen zegt het volgende:"Lieve Mol. Enorm veel bewondering heb ik voor je om uitgerekend DIT seizoen deze rol op je te durven nemen.Misschien ook wel daarom: Als je je hart eens wil luchten, je mag me altijd komen opzoeken."
Iets wat mij gelijk opviel bij de titel van aflevering 3 is de afwijkende spelling.Ze waren in de forttuin en het ging niet om een fortuin.Het vraagteken geeft in feite aan dat hier iets aan de hand is.[Aflevering 3] - Opdracht 3: FortTuin? Moeten we op zoek naar letters of verwijst dit naar Tygo als mol?
Nee, is een monnikskapplant, erg giftig niet zonder handschoenen aanpakken
Is Jeroen de Judas van het spel?
Roze bloemen
Jeroen doet iedere test bij de laptop iets vreemds met zijn linkerhand.Hij maakt rare bewegingen. Leonardo da Vinci heeft Judas afgebeeld bij het laatste avondmaal met in zijn rechterhand een buideltje met geld en zijn linkerhand reikt naar het brood. De linkerhand is nogal krom afgebeeld. Het laatste avondmaal van Da Vinci hangt in een monikkenklooster De handen van Jezus en Judas die reiken naar hetzelfde bord staan symbool voor het verraad. Jezus had gezegd: ‘Die de hand met Mij in den schotel indoopt, die zal Mij verraden. Is Jeroen de Judas van het spel?
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
939 gasten en 7 vaste bezoekers