ik ben wel een beetje verbaasd dat heel veel mensen hier aflevering 2 zo leuk vonden. Ik vond het een beetje saai, vooral de laatste opdracht was heel oppervlakkig, en de eerste hadden we al eens gezien. De laseropdracht was dan wel weer heel interessant!
De stoel was wel een leuke verwijzing naar vroeger, waar een aantal seizoenen lang degene met een vrijstelling (vgm in de seizoenen 11 & 12) naast PJ / Art kwam te zitten. Een soort van flashback dingetje. Dit lichtten ze alleen niet toe in de aflevering, waardoor het nogal flauwtjes over kwam voor de gemiddelde kijker (denk ik). Jammer van de afvaller, maar ik had het gevoel dat ze zich had voorgenomen dit seizoen heel anders (lees: braafjes) te spelen., totaal anders in het eerste seizoen. De vonken spatten er niet echt vanaf en ik vind het ook wel okay dat ze naar huis is.
Ik voel hem nog niet zo dit seizoen, maar mijn smaak is ook wat anders dan de meeste molloten hier volgens mij. Ik las destijds dat velen nogal kritisch waren over seizoen 20, maar ik vond dat seizoen juist helemaal geweldig.
Mijn mollen zijn Nikkie (ik hoop het zo!) en Ellie, gevolgd door Tygo.