Ik ging toch eens kijken waar deze opdracht nou plaatsvond... Het is dus echt naast hun slaapplaats
Echt nog geen 100 meter verder. De test daarna toch maar opgenomen in Bagno Vignoni. Aan de andere kant van die brug
Dag ervoor Steenrijk en de laseropdracht in de avond, dus ze waren wel even toe aan een makkelijke dag.
De brug zelf is relatief nieuw, ter vervanging van een oudere die door overstromingen is vernietigd, denk ik zo snel even te begrijpen. Kan er verder niets noemenswaardigs over vinden.
Het viel me op dat Jeroen aan Ellie de vraag stelt of ze vragen wil stellen of beantwoorden. Mocht hij als Mol al iets hebben voorbereid, dan stuurt hij in ieder geval niet echt aan op een rol voor zichzelf. Nikkie neemt deze tactiek overigens over (al heeft die duidelijk niet als doel te willen winnen). Tussen Peggy en Tygo geen zichtbare tactiek vooraf, alleen een zenuwentoestand van beide kanten.
Conclusie blijft dat hier bewust niet echt direct gemold is. Enige sturing d.m.v. jokers was mogelijk geweest, het penningmeesterschap verkrijgen zou moeilijk en opvallend geweest zijn (zie later met Ellie).