Ik kan wel genieten van de meeste kandidaten. Ik denk bijvoorbeeld aan Horace met de legendarisch uitspraak 'Trust nobody' of Ellie met de etherdiscipline. Dat zijn toch uitspraken die ook na hun serie nog zijn blijven hangen.
Ik kan me weinig herinneren van de eerdere deelnames van Peggy en Nadja, maar ze vielen me niet tegen, al zou ik ze niet heel hoog op deze lijst zetten. Zwaar onderaan staat Nikkie. Hier zijn blijkbaar veel fans van haar heb ik gemerkt, maar in het dagelijks leven spreek ik alleen maar mensen die haar zwaar irritant vinden en haar hooguit een toevoeging vinden, omdat iedere groep wel iemand moet hebben die irritant is. Ik heb eigenlijk nog nooit iemand gesproken die haar geweldig vindt...
De rest die ik niet heb genoemd, zit ergens in het midden. Ik heb ook nog wel een zwak voor iemand als Ron. De manier hoe hij er in zijn jaar uit ging, was gewoon enorm lullig. Ik kan wel lachen om zijn lompigheid. Ook Tygo vind ik geweldig. Heerlijke energieke vent. Volgens mij heb ik dan uiteindelijk toch zo'n beetje iedereen genoemd.