Seizoen 1 t/m 4: wel gevolgd, maar niet echt gespeurd naar de mol.
(die reken ik niet mee)
Seizoen 5: Fout (ik wilde er niet aan dat het Yvon moest zijn)
Seizoen 6: Goed
Seizoen 7: Goed, vooral door die mega-hint.
Seizoen 8: Goed
Seizoen 9: Fout (twijfelde wel tussen verliezer en mol, fout gegokt)
Seizoen 10 en 11: niet (volledig) gevolgd
Seizoen 12: Fout: ook hier was ik te eigenwijs.
Seizoen 13: niet gevolgd
Seizoen 14: Goed
Seizoen 15: Goed (ik was wel vrij laat de mol op het spoor, bijna op het einde pas)
Seizoen 16: Goed, kon niet anders door de megahint
Seizoen 17: Goed, mede door een bepaalde opdracht in het begin waarbij duidelijk was dat de mol geld had verduisterd
Seizoen 18: Goed, best snel ook. :-) Hier ben ik het meest trots op mezelf, haha.
Seizoen 19: Nog steeds Niels. Merel vond ik wel verdacht in het begin, maar heb ik toch weer losgelaten, niet handig. Fout dus
Seizoen 20: Fout. Rob heb ik wel verdacht maar losgelaten door dat theeservies.
Dit seizoen: Goed, maar wel na minstens drie molwissels. Na afl. 5 ben ik op Jeroen gaan tunnelen.
Vlaamse mol
Seizoen 7: Fout (twijfel tussen de mol en verliezend finalist)
Seizoen 8: Goed
10 uit 16 gevolgde seizoenen.
Beetje vertekende score, omdat er ook weleens met grote hints werd gestrooid door de makers. Ik weet niet zeker of ik zonder die hints de mol had gespot; misschien wel, misschien niet...
Juist de seizoenen die geen overduidelijke hint hadden, heb ik niet (volledig) kunnen volgen (ivm de donderdag-avond).
Seizoen 2019 was voor mij een blamage, haha. De Nederlandse én Vlaamse mol had ik toen helemaal fout.
Na Rob heb ik mij voorgenomen dat 'mijn mol' degene moet zijn die ik in aflevering 4 verdenk (want op dat moment in het spel zat ik wel op de juiste personen
)
Al gaat dat ook niet helemaal op, want nu verdacht ik Tygo na afl. 4 en ik ben toch blij dat ik na afl.5 definitief geswitcht ben naar Jeroen.
Ik geloof dat ik 'atypische mollen' redelijk goed doorheb, maar ik duik weleens een andere tunnel in (die hartstikke verkeerd blijkt te zijn) als iedereen op de juiste mol zit. Dat laatste is een beetje dom en wat eigenwijs, haha. Al pakte die ‘strategie’ wel goed uit in seizoen 18.
En Jeroen zag ik dus ook vrij laat, maar nog wel voor het afvallen van Ron en Patrick. (voordat iedereen naar Elba ging)
Dus ja: uiteindelijk goed, maar ik vind het een grotere prestatie voor degenen die al eerder Jeroen in de smiezen hadden.