Ik ben pas echt goed gaan kijken sinds 2010, ik kan me wel grote stukken van 2009 herinneren. En weet ook toevallig dat ik op Jon zat.(Wonder boven wonder.)
2010: Frits, Ik was toen 12-13 ofzo, ik wist pas net hoe het spel ongeveer werkte.
2011: Patrick. Hij was te goedlachs en dat was bij mij een rood licht, die vrijstelling en zijn mood shift deed het hem.
2012: Liesbeth, Ik dacht dat zij als slimme vrouw wel heel sneaky de opdrachten had verprutst.
2013: Paulien, Ik was best wel verbaasd dat Kees het was met de bombardement aan hints.
2014: Susan, HET IS NIET JAN-WILLEM. Ik had het goed.
2015: Magriet nee toch Marlij- of toch Rik, heel het seizoen tussen die drie getwijfeld... Zijn het potverdrie de finalisten. De hint bij de touwen was voor mij uiteindelijk de rede om definitief op Margriet te gaan.
2016: Tim, Zie 2013. De grote nasleep op het forum hier was niet niks.
2017: Sanne, Zie 2012.
2018: Simone, daarna Jan. Toen Simone in de halve finale naar huis ging, ben ik heel objectief terug gaan denken en werd mij pijnlijk duidelijk hoe ik en velen met mij door Jan zijn besodemieterd.
2019: Sarah, Ik wilde lekker opstandig en anders zijn. Ik wist dat het Merel was, maar het is niet Merel.
2020: Rob vanaf aflevering 5-6. Ik heb dit seizoen niet echt een verdachte gehad tot de molloten-opdracht toen was het voor velen hier wel duidelijk.
Vaak is de persoon waarvan ik het het minst wil, de mol. Goeie strategie om toe te passen. Vaak zit ik wel in het juiste kamp, door objectief te blijven en niet compleet mee te gaan in een tunnel. Ik roep wel eens verdenkingen af, maar dat is nooit vanuit een tunnel-standpunt.
Dus ik heb er tekstueel gezien 4 goed uit 11.
3 fout was omdat ik echt niet wilde dat het de ander was (Tim, Sanne, Sarah) Dit zijn situaties waarin je zegt: "In mijn hoofd weet ik dat die de mol is, maar in mijn hart wil ik dat die het is."
en een mol heb ik veel te laat gezien, dus reken ik niet mee.
Doe ik dit wel, dan heb ik er tegen beter weten in 7 goed.