Wauw, dit had ik even niet zien aankomen
Ik keek de aflevering pas wat later waardoor ik ook helemaal niet goed op de klok lette, dus daardoor was het einde ('cliffhanger') toch nog onverwacht voor me. Zat ook niet zo meta te kijken dat ik de opbouw van het programma door had. Een opdracht van 24u met interessante consequenties en waarschijnlijk nog geld te verdienen: dit had ik nodig! Zeker na die eerste opdracht die eigenlijk toch wel gedoemd was te mislukken. Met meer tijd en wat heldere geesten kom je er misschien wel, maar zo een puzzelend inzicht maakt je ook ontzettend onverdacht dan, lijkt me. En molmunten!
Zonder afvaller en met gebeurtenissen waarmee je alle kanten op kan is het zoeken naar de Mol echt niet makkelijker geworden
Nikkie wordt heel gefrustreerd en daarmee best wel kandidaats neergezet (ik vond het toch niet echt toneelspel... en breken met haar meer 'onhandige mol'-rol), desondanks lijkt Nederland (bij Moltalk dan) daar anders over te denken. Waar ik dacht dat Jeroen toch meer verdacht werd, lijkt dat zeker niet zo. En Patrick nog steeds die fijne kandidaat met toch een randje... En wat is nou de beste molpositie deze keer...