Als ik het me goed herinner zat Tygo een beetje moeilijk te doen/tegen te stribbelen dat hij overbleef met Nikkie, toch? Hij had als mol kunnen zien dat zij de envelop had met de auto die naar de helicopter geleid zou worden, dus het lijkt mij prima mogelijk dat hij als mol in die situatie kwam en daar niet echt meer wat aan kon doen zonder heel verdacht over te komen. Als mol moet je wel vaker genoegen nemen met een minder-dan-ideale positie dus ik zou hem nog niet wegstrepen om deze opdracht.
EDIT: Daarnaast vond Tygo het natuurlijk hartstikke kicke om in een helicopter te mogen, misschien voor hem reden genoeg om als mol juist in dat duo te zitten.
EDIT 2: Oh shit, ik dacht dat die oorspronkelijke enveloppen te maken hadden met de routebeschrijving maar die had de productie natuurlijk daarna zo kunnen maken dat welke auto ze wilden naar de helicopter zou gaan. Dan zou de productie inderdaad kunnen zorgen dat de mol hier niet bij zit.
Maargoed, wellicht blijkt volgende week dat die 2 nog wel een invloed uitoefenen op de opdracht/geld verdienen.