Nieuws Heb je onze activiteitenagenda al bekeken? In het infocenter, helemaal onderaan.
Die ketting breekt op n punt waar ze helemaal niet aan t zagen waren.
Apart. Misschien was er een zwakke schakel waar de mol van afwist, zodat het mooi spannend werd en de twee nét op tijd konden ontsnappen. Want het is natuurlijk minder leuk als de twee al een halfuur, of nog langer, weg waren geweest.
Ik denk dat ze veel eerder ontsnapt waren, want Anders waren ze toch zichtbaar toen Met name Peggy op de kantelen stond.Ik denk dat de montage het spannender wilde maken dan het was.
Bij deze mijn overzichtje van de locaties deze opdracht. Ik ben ervan overtuigd dat er nog een geldpunt was gezien het totaal van 4500 euro. Wanneer op geldzakken telkens 1000 euro zou liggen en op loepjes 500 zou dat perfect uitkomen. Het ene geldzakje dat we dan niet gezien zouden hebben ligt denk ik bij Duomo di Portoferraio. Wanneer de kandidaten aan het begin bij de kaart staan, zegt Ron namelijk dat op locatie 6 geld ligt, waarna de rest ermee instemt lijkt het. Locatie 6 was dus Duomo di Portoferraio.
Maar waar was die code dan voor?
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
899 gasten en 8 vaste bezoekers