Ik heb genoten van dit seizoen!
Een fijne kandidatengroep, prachtige beelden van de omgeving, het spel dat weer dichter bij de oorspronkelijke kern kwam en (ook niet onbelangrijk 😉) een geslaagde mol.
Echt leuk om te zie hoe Jeroen genoten heeft in zijn rol en er vol indook, waarbij hij ook behoorlijke risico’s nam. Natuurlijk kwam niet alles uit de verf, maar dat is niet gek bij deze kandidatengroep.
Wat ik bij de laatste aflevering trouwens wel erg mistte, was een ‘terugspoelfilmpje’ a la Kees.
Nu was het een herhaling van de tekst van vorige week, waarna Jeroen gewoon direct naar voren stapte. Had gehoopt op een onthulling waar je hem uiteindelijk ‘ik ben de mol’ op de spiegel ziet schrijven.
Wel mooi dat er veel tijd was voor molacties.
Fijn dat de opdrachten duidelijker uitgelegd werden en er af en toe van de ‘opdrachten van een half uurtje’ afgeweken werd, met de 24-uurs opdracht als hoogtepunt.
Al was daar meer uit te halen geweest als Nikkie en Tycho nog een opdracht hadden moeten spelen om vrij te komen, waarbij ze bijvoorbeeld extra hulpmiddelen konden kopen voor geld. En dat er alleen geld verdient was bij het op tijd vinden van Nikkie en Tycho o.i.d.
Hetzelfde met het splitsen van de auto’s, een spectaculair beeld, maar uiteindelijk met een beperkt gevolg.
Maar al met al toch een positief gevoel en respect voor de makers die toch mooi een geslaagd extra seizoen hebben weten te maken.
Nu fijn uitkijken naar volgend seizoen! Ik ben heel benieuwd hoe ze het in deze tijd voor elkaar hebben gekregen om toch op te nemen.