Met die chronologie fouten ben ik het enerzijds eens en anderzijds weer niet. Ja, er zitten veel chronologiefouten in DE MOL en misschien wel meer dan in WIDM. Wel heb ik de indruk dat de chronologiefouten in WIDM er met opzet in worden gemonteerd om een kandidaat opzettelijk verdacht te maken. Meer dan in DE MOL. Ik herinner me zo die Links Rechts opdracht waar er een duidelijke chronologiefout zat in scenes met uitgerekend Sarah Chronis.
En ja, het was duidelijk niet de bedoeling dat de reservemol er doorheen zou komen. Waarom iemand van 2 meter die duidelijk te herkennen is door de mol in linie 3. Dat vraagt er toch om dat deze wordt afgeschoten. En waarom hadden ze deze reservemol niet de code van het slot gegeven? En inderdaad niet erg stressbestendig als hij al gestrest wordt bij het openen van het cijferslot.
Bovendien, hoe groot is de kans dat iemand die het meest geschikt is om als reservemol te dienen, op dezelfde dag is geboren als de geselecteerde mol. En dan ook nog een naam heeft die met een M begint zodat je samen met Lennart hier Martijn Of Lennart van kan maken. Mij allemaal iets te toevallig.