Auteur Topic: [kandidaat] Kevin  (gelezen 2639 keer)

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
[kandidaat] Kevin
« Gepost op: 14-03-2021, 18:03:08 »


Praat mee over het doen en laten van Kevin! Meer weten over deze kandidaat? Klik hier!
« Laatst bewerkt op: 26-03-2021, 16:26:51 door putyourHANSup! »

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: [kandidaat] Kevin
« Reactie #1 Gepost op: 15-03-2021, 00:07:17 »
De mannelijke kandidaten hebben nog geen reacties. Bij dezen dan. Kevin lijkt me een toffe! En misschien wel een Mol ::vergroot::

Offline keesisdemol

  • winnaar WIDM-pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Kevin
« Reactie #2 Gepost op: 15-03-2021, 01:55:43 »
Mijn schot voor de boeg mol. Als stotteraar vind ik het ook leuk dat er een stotteraar mee doet een keer ::ok::

Het feit dat hij stottert kan ook heel goed in zijn voordeel zijn als mol, op meerdere manieren.

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [kandidaat] Kevin
« Reactie #3 Gepost op: 16-03-2021, 08:16:34 »
Ik vind dat stotteren totaal niet erg en inderdaad voor acceptatie best belangrijk dat hij meedoet ( niet alleen voor hemzelf)

Is beetje de gevaarlijke klant voor mij. Ik denk dat hij in het spel hard en meedogenloos kan zijn, terwijl hij in de sociale momenten echt zijn zachte kant laat zien.
En dat is nu exact zoals een mol moet zijn.
Ik houd deze in de gaten als mogelijke mol.

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: [kandidaat] Kevin
« Reactie #4 Gepost op: 21-03-2021, 23:47:47 »
Schot voor de boeg Mol!
« Laatst bewerkt op: 21-03-2021, 23:49:31 door Jelsir »
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [kandidaat] Kevin
« Reactie #5 Gepost op: 22-03-2021, 01:08:35 »
 ::jaja:: Hem blijven we goed in de gaten houden, die is nog lang niet van mijn vizier af.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline keesisdemol

  • winnaar WIDM-pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Kevin
« Reactie #6 Gepost op: 22-03-2021, 01:59:43 »
Hmm mijn hoofdverdachte en puur om het feit dat alles perfect is uitgestippeld voor hem deze aflevering, wat ik helaas wel vaker zie bij de belgische mol. Maar dit kan ook tunnelvisie zijn (nu al ::rofl::)

“Beste vriend” als thema vind ik een heel rare thema om daar tussen te hebben. Dan is het weel heel “plezant” dat er een vraag is over een naam van een dinosaurus die nooit iemand gaat onthouden.

Daarnaast heel toevallig dat het het briefje bij hem in een klok zat die helemaal bovenaan stond, zodat ie goed weet waar hij in ieder geval niet op moet letten.

Derde opdracht, zijn naam was wel heel makkelijk te vinden (+300) , maar wel niet zijn reactie hoeven te tonen. Daarnaast zag hij een hoefijzer niet.

In ieder geval, naast Lennart, mijn hoofdverdachte tot nu toe

Offline Betonmol

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Kevin
« Reactie #7 Gepost op: 23-03-2021, 09:41:37 »
En vooral, zelfs met zoveel gokken als je wil geen 5 voetbalteams kunnen noemen?
Zelfs maar ééntje...
Of zo gemonteerd? Want we zagen niet alles bij het pijlenschieten

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Kevin
« Reactie #8 Gepost op: 23-03-2021, 10:47:23 »
Als mannelijke mol ga je je niet onnodig verdacht maken door enkele voetbalploegen niet te kunnen opnoemen. Bovendien wil je net boekjes wegspelen, want dan is er minder kans dat je mogelijke medemol erin komt.

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Kevin
« Reactie #9 Gepost op: 23-03-2021, 13:02:44 »
Je kan je ook afvragen wat voor zin het heeft om een half uur namen van voetbalclubs te gaan noemen en uiteindelijk niet verder te komen dan vier. Pas is bij spelletjes ook vaak een optie.

Offline eilandgek

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Kevin
« Reactie #10 Gepost op: 23-03-2021, 14:00:51 »
Na aflevering 1 is Kevin mijn hoofdverdachte. Normaal probeer ik dat te redeneren, maar bij hem spreekt ook mijn onderbuikgevoel. Ik vind hem namelijk heel erg passen bij het "type mens" dat het programma voorgaande jaren als Mol heeft gekozen. Dat "type" zie ik nog bij twee andere kandidaten terug (twee van de dames), maar hem vond ik wat verdachtere dingen doen, die hierboven al zijn beschreven door anderen.

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: [kandidaat] Kevin
« Reactie #11 Gepost op: 23-03-2021, 14:31:35 »
Als mannelijke mol ga je je niet onnodig verdacht maken door enkele voetbalploegen niet te kunnen opnoemen. Bovendien wil je net boekjes wegspelen, want dan is er minder kans dat je mogelijke medemol erin komt.

Ik ben ook een man - de laatste keer dat ik keek tenminste - maar ik had op die vraag ook geen enkel antwoord kunnen geven. Moet ik nu mijn piemeldiploma inleveren?
Woosie down?

Offline eilandgek

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Kevin
« Reactie #12 Gepost op: 23-03-2021, 14:35:46 »
Ik ben ook een man - de laatste keer dat ik keek tenminste - maar ik had op die vraag ook geen enkel antwoord kunnen geven. Moet ik nu mijn piemeldiploma inleveren?
Ik ben geen man maar zou wel mijn piemeldiploma hebben verdiend. Ik ken niets van voetbal, maar had gewoon tien grote bekende clubs opgenoemd en dan waren daar echt wel vijf van goed geweest.

Offline jehnnnycash

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Kevin
« Reactie #13 Gepost op: 23-03-2021, 15:01:18 »
Piemeldiploma  ::rofl:: Ik had 'm ook verdiend. Vind het verder niet heel verdacht, ik ken zat mensen (ook van de mannelijke soort) die zich echt totaal niet in voetbal interesseren...

Als mannelijke mol ga je je niet onnodig verdacht maken door enkele voetbalploegen niet te kunnen opnoemen. Bovendien wil je net boekjes wegspelen, want dan is er minder kans dat je mogelijke medemol erin komt.
Exact. Als je al mol in de meest ongunstige posities zit (eerste groep, of bij de coördinatoren), dan wil je toch zeker het beste daar van maken. Bovendien ga ik er van uit dat de mol in de eerste opdracht totaal niet bezig is geweest met dat er dan eventueel ook 5000 euro in de pot zou komen... De mol wil toch gewoon mee op reis, dan is die 5000 euro op dat moment toch zeker ondergeschikt, lijkt me. Voor mij dus ook molminpunten.

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [kandidaat] Kevin
« Reactie #14 Gepost op: 23-03-2021, 15:01:32 »
Moet ik nu mijn piemeldiploma inleveren?

Ojee, ik vrij al mijn hele leven zonder zo'n papiertje. Moet ik me nu zorgen maken?    :P

Zelfs als je niks met voetbal hebt, dan heb je echt wel eens de namen van voetbalclubs gehoord.
Hij deed toch een avondstudie Arabisch? Dan is het geen domme jongen. Dus leest hij vast kranten.
En dan ben je echt Anderlecht, Ajax en Bayern München wel eens tegengekomen in de koppen van die kranten.
Dus toch maar een paar namen noemen was een kleine moeite.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Kevin
« Reactie #15 Gepost op: 23-03-2021, 16:11:32 »
Ik ben ook een man - de laatste keer dat ik keek tenminste - maar ik had op die vraag ook geen enkel antwoord kunnen geven. Moet ik nu mijn piemeldiploma inleveren?

Nee, dan ben je enkel een beetje wereldvreemd. Noem gewoon enkele grootsteden in Europa op en je hebt al meer goede antwoorden dan Kevin

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: [kandidaat] Kevin
« Reactie #16 Gepost op: 23-03-2021, 17:57:59 »
Kan iemand bevestigen dat dit Arabisch is en misschien vertalen wat er staat?
Zou geniale Molactie zijn als blijkt dat hij helemaal geen Arabisch kan schrijven.
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Heinz

  • Forum Moderator
  • *****
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Kevin
« Reactie #17 Gepost op: 23-03-2021, 18:04:16 »
Is Arabisch. Op het forum van wieisdemol.be hebben meerdere mensen bevestigd dat er iets over de knuffelopdracht staat.

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: [kandidaat] Kevin
« Reactie #18 Gepost op: 23-03-2021, 18:16:46 »
Nee, dan ben je enkel een beetje wereldvreemd. Noem gewoon enkele grootsteden in Europa op en je hebt al meer goede antwoorden dan Kevin

Dank voor mijn nieuwe tagline;)
Woosie down?

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [kandidaat] Kevin
« Reactie #19 Gepost op: 27-03-2021, 17:22:03 »
Nee, dan ben je enkel een beetje wereldvreemd. Noem gewoon enkele grootsteden in Europa op en je hebt al meer goede antwoorden dan Kevin
Moet je wel weten hoe de clubs uit die steden heten... Er zijn genoeg mannen die niet verder dan Ajax komen.
Ich bin ein Bärliner!