Auteur Topic: [Aflevering 1] Opdracht 2 - Intieme kennismaking  (gelezen 3932 keer)

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [Aflevering 1] Opdracht 2 - Intieme kennismaking
« Reactie #20 Gepost op: 25-03-2021, 23:38:58 »
Je zou hier ook kunnen kijken naar de mogelijke relevantie van de gegeven informatie. Deze informatie moet uiteindelijk een antwoord zijn op een vraag die GDC gaat stellen.
Als iemand bij een thema als "de zee" zegt dat zij houdt van de zee, dan heb je hier heel weinig aan. Want welke vraag zou hierbij moeten horen. Waar houd deze kandidaat van? Dat is een te algemene vraag waar je moeilijk een antwoord goed of fout kan rekenen.

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [Aflevering 1] Opdracht 2 - Intieme kennismaking
« Reactie #21 Gepost op: 26-03-2021, 13:10:40 »
Ik ben zelf niet zo van het puzzelen, maar dit was mijn overzicht (nog even wat opgepoetst).

Dank!
In de fout gegeven antwoorden zit misschien ook nog informatie...

Offline Molle Pietje

  • Forumlid
  • Back to the roots in 2015
Re: [Aflevering 1] Opdracht 2 - Intieme kennismaking
« Reactie #22 Gepost op: 26-03-2021, 17:01:37 »
Ik ken mensen van dichtbij die heel veel moeite zouden hebben om de naam van die dino te reproduceren.

Precies !
Dus moeten we meenemen waarom deze vraag door de regie werd gekozen.

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [Aflevering 1] Opdracht 2 - Intieme kennismaking
« Reactie #23 Gepost op: 26-03-2021, 21:21:03 »
Die koekoeksklokken waren redelijk random, maar meeste op de linkerwand (over de schouders meekijkend). Als mol kan je je voornemen om hier niets te zien, dan moet je vooral voor de linker wand staan. Je kan ook de pech hebben dat een klok voor je neus open gaat en de andere kandidaat er vlak naast. Jasmien stond voor de linker wand te kijken en de klok ging pal voor haar neus open. Andere kandidaten heb ik niet echt gevolgd hier, maar idealiter staat iedere kandidaat voor zijn eigen muur zodat je mekaar lastig kan controleren en de mol voor de linker wand, waar de meeste teksten verschenen.
Je kan hier mollen maar je moet geluk hebben met het moment en positie van de mede kandidaat en daar op inspelen. Sven (edit) was veel te opvallend met zijn lachbui.
« Laatst bewerkt op: 26-03-2021, 22:53:01 door foxhunter »

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [Aflevering 1] Opdracht 2 - Intieme kennismaking
« Reactie #24 Gepost op: 26-03-2021, 22:40:40 »
Jens??? Je bedoelt Sven?

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 1] Opdracht 2 - Intieme kennismaking
« Reactie #25 Gepost op: 27-03-2021, 13:35:08 »
Het verschil in vragen was enorm. Sommige vragen waren heel gemakkelijk (de zeemeermin van Dami), andere vragen juist heel moeilijk (over dat testen van de doofheid van Samina's hond). De vraag over de zeemeermin kun je niet missen en wordt (vrijwel) 100 % zeker goed beantwoord. Dit kun je dan natuurlijk de mol laten doen om vertrouwen te kweken. Diezelfde mol kan namelijk lekker veel mollen in de klokkenwinkel (geen hints vinden), zelf geen goede informatie vertellen etc. Kortom ik denk dat we zeker niet alleen moeten kijken naar het goed beantwoorden van de vragen, maar vooral naar die andere aspecten.

Offline missmolly

  • Forumlid
  • UDIGIT
Re: [Aflevering 1] Opdracht 2 - Intieme kennismaking
« Reactie #26 Gepost op: 27-03-2021, 15:40:03 »
Wat mij opviel is dat Kevin zonder stotteren Klassieke muziek kan zeggen ... hij heeft toch met name problemen met de K?

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [Aflevering 1] Opdracht 2 - Intieme kennismaking
« Reactie #27 Gepost op: 30-03-2021, 11:38:49 »
Lennart vertelde uit zichzelf over IJswens, de salon waar hij werkt, in de tweede opdracht aflevering 1, intieme kennismaking. Annelotte deed dat ook over haar paarden, Jasmien niet over Odilleke sterk willeke. Maar Katrien die spant de kroon, haar categorie O.K. is nota bene geraden, maar dat het leukste een overbrugging naaien is, dat weet ze niet te vertellen.
En Samina vindt geen klok, praat veel, maar zegt niets over de kettingzaag. Dat was een lastige vraag voor Dami. Samina had een makkelijke vraag over Dami, de zeemeermin.
Samina en Katrien meest verdacht deze opdracht.

« Laatst bewerkt op: 10-04-2021, 20:31:16 door foxhunter »