Auteur Topic: [De Mol] Lennart  (gelezen 27905 keer)

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Lennart
« Reactie #140 Gepost op: 18-04-2021, 10:39:41 »
Dat had je al gezegd, want je had het over gepusht vanuit het programma.
Ik ben ook heel benieuwd naar voorbeelden van dat 'pushen', of wat je hieronder verstaat.
Dat ie kunstmatig hoog in de peilingen wordt gehouden, linksom of rechtsom. Het verbaast me dat iemand die zo duidelijk niet mollige dingen doet, zo hoog in de lijstjes staat. Jou verbaast dat niet omdat je op Lennart zit.

Offline Miem

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Lennart
« Reactie #141 Gepost op: 18-04-2021, 11:31:28 »
Dat ie kunstmatig hoog in de peilingen wordt gehouden, linksom of rechtsom. Het verbaast me dat iemand die zo duidelijk niet mollige dingen doet, zo hoog in de lijstjes staat. Jou verbaast dat niet omdat je op Lennart zit.
Ah, het is dus gewoon dat jij je niet kan voorstellen dat mensen Lennart verdenken en daardoor denkt dat er wat achter moet zitten. Dat is het mooie van dit spel. Nu lijken dingen voor jou heel duidelijk niet mollig, maar als je diezelfde dingen vanuit een ander perspectief bekijkt kunnen deze wel verdacht overkomen. En vanuit jouw overtuiging dat Lennart niet de mol is, zou hij nu acties kunnen uithalen die jij normaalgesproken als Mollig zou beschouwen, maar niet zou opmerken omdat het niet in je beeldvorming past.
Je ziet aan het eind van bijna ieder seizoen wel een moment waarbij iemand zegt: 'ja, ik vond dat toen al heel gek, maar ik verdacht je niet dus heb er niets mee gedaan'


Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Lennart
« Reactie #142 Gepost op: 18-04-2021, 22:02:10 »
Dat dansje goed doen was er echt te veel aan. Niemand had het vreemd gevonden na hun repititie en de fout op Philip afschuiven had ook gekund.

Offline Rozz75

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Lennart
« Reactie #143 Gepost op: 19-04-2021, 18:31:42 »
Eens Belgian mol, Lennart heeft meer kansen gehad om iets simpel te laten mislukken maar hij is te fanatiek. Ik zie geen mol in hem.

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [kandidaat] Lennart
« Reactie #144 Gepost op: 19-04-2021, 18:36:09 »
Hij kon dat dansje best laten lukken, wetende dat hij de slotopdracht zou laten mislukken door op zijn handen te landen. Maar goed, wat me wel opviel is dat hij bij de nabespreking aan tafel nog even contact opzocht met Philip om te vieren dat zij hun dansje goed hadden. Dat is ofwel zuiver kandidaats gedrag ofwel heeft hij als Mol het dansje destijds vooraf goed ingestudeerd omdat men wilde dat dit deel van de opdracht zou lukken en Lennart weer eens vertrouwen kon winnen bij kandidaten die hem verdenken. In dat geval heeft hij aardig acteertalent.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Reflektor

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Lennart
« Reactie #145 Gepost op: 19-04-2021, 19:16:22 »
Ik vond het vooral opvallend dat in de uitleg van de opdracht Gilles het volgens mij tot wel 2 keer toe over de afsprong, dat die belangrijk is enzo. Daardoor zag ik al lang aankomen dat het daar mis ging gaan. Maar als Lennart dan de mol is, zouden ze dat er toch niet zo dik bovenop leggen?

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Lennart
« Reactie #146 Gepost op: 19-04-2021, 19:49:37 »
Dit is ook het enige moeilijke stukje van de hele opdracht! En ook de climax van de clip want hier wordt de mol aangewezen. Te mooi om hier niet de mol dit te laten mislukken.

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [kandidaat] Lennart
« Reactie #147 Gepost op: 19-04-2021, 20:51:54 »
Denk jij dat Takeo echt wist wie de Mol was?
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Lennart
« Reactie #148 Gepost op: 19-04-2021, 21:37:31 »
Nee dat denk ik niet. Is ook niet nodig. Die hoeft alleen maar zijn liedje te zingen. Het is alleen nodig dat de mol weet dat hij de mol is.

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [kandidaat] Lennart
« Reactie #149 Gepost op: 19-04-2021, 22:22:56 »
Ik denk dat de Mol dat wel weet.   ;D
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Lennart
« Reactie #150 Gepost op: 20-04-2021, 09:59:10 »
Een mogelijke afsprong laten mislukken waar Annelotte even goed de schuldige was. Ik volg Rozz, Lennart heeft te veel kansen verspild. En of hij speelt het heel goed, maar ik denk eerder dat zijn persoon niet geschikt is om een mol te zijn.

Ik vind sowieso weinig goede argumentatie in dit topic van de hoofdverdachte van het forum.

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [kandidaat] Lennart
« Reactie #151 Gepost op: 20-04-2021, 13:15:59 »
Als Lennart niet de Mol is, dan is aanstaande zondag het moment dat hij eruit zou moeten vliegen. De rest van de kandidaten is te gewiekst en speelt het spel zo strategisch dat de ietwat goeiige Lennart het dan normaalgesproken zou moeten afleggen. Overleeft hij zondag, dan denk ik toch echt dat deze sympatieke kerel dit jaar de Mol is. Zo niet, dan moet ik als de wiedeweerga een nieuwe tunnel zoeken.   
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Lennart
« Reactie #152 Gepost op: 20-04-2021, 13:36:19 »
Als Lennart niet de Mol is, dan is aanstaande zondag het moment dat hij eruit zou moeten vliegen. De rest van de kandidaten is te gewiekst en speelt het spel zo strategisch dat de ietwat goeiige Lennart het dan normaalgesproken zou moeten afleggen. Overleeft hij zondag, dan denk ik toch echt dat deze sympatieke kerel dit jaar de Mol is. Zo niet, dan moet ik als de wiedeweerga een nieuwe tunnel zoeken.

Hij kan ook toevallig gewoon vanaf heel snel goedzitten. Over Annelies werd ook gezegd dat als zij de finale haalde ze wel de mol moest zijn.

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [kandidaat] Lennart
« Reactie #153 Gepost op: 20-04-2021, 19:55:46 »
Hij kan ook toevallig gewoon vanaf heel snel goedzitten. Over Annelies werd ook gezegd dat als zij de finale haalde ze wel de mol moest zijn.

Ja precies dit. Je kan ook per ongeluk of ineens door een ingeving of actie vol in een tunnel belanden

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [kandidaat] Lennart
« Reactie #154 Gepost op: 20-04-2021, 20:17:30 »
Natuurlijk kan dat, maar dan nog moet hij het opnemen tegen gewiekste spelers. Stel dat Philip goed zit, dan heb je te maken met een zeer fanatieke en slimme concurrent. Ik heb het gevoel dat komende zondag cruciaal wordt: hij vliegt eruit (en laat een groot deel van dit forum in verwarring achter) of hij gaat door. Vliegt hij er niet uit, dan vermoedelijk Jasmien. Maar goed, dat is mijn iedee. Ik zal eens kijken wat de poll hier erover zegt.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Lennart
« Reactie #155 Gepost op: 20-04-2021, 22:01:16 »
In een eerdere proef moesten ze de baasjes van de honden vinden, onder het motto, zo hond zo baasje. Zou dit ook gelden voor andere huisdieren zoals een axolotl? Dit is namelijk een salamander uit de familie molsalamanders. Die kan vast ook lang zijn adem inhouden onder water.

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [kandidaat] Lennart
« Reactie #156 Gepost op: 20-04-2021, 23:18:11 »
Wauw, dat is een mooie vondst!  ::bravo::
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Lennart
« Reactie #157 Gepost op: 21-04-2021, 11:55:34 »
In een eerdere proef moesten ze de baasjes van de honden vinden, onder het motto, zo hond zo baasje. Zou dit ook gelden voor andere huisdieren zoals een axolotl? Dit is namelijk een salamander uit de familie molsalamanders. Die kan vast ook lang zijn adem inhouden onder water.

Axolotl begint met een A en bevat lot. Net als Annelotte.

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Lennart
« Reactie #158 Gepost op: 21-04-2021, 13:25:11 »
Axolotl begint met een A en bevat lot. Net als Annelotte.
Dus?

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [kandidaat] Lennart
« Reactie #159 Gepost op: 21-04-2021, 15:38:05 »
Axolotl begint met een A en bevat lot. Net als Annelotte.

Eh... Annelotte heeft geen axolotl. Was je opmerking misschien bedoeld voor de totaal zinloze hints?   ::rofl::
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!