Auteur Topic: [kandidaat] Dami  (gelezen 2496 keer)

Online putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
[kandidaat] Dami
« Gepost op: 14-03-2021, 18:02:49 »


Praat mee over het doen en laten van Dami! Meer weten over deze kandidaat? Klik hier!
« Laatst bewerkt op: 26-03-2021, 16:26:10 door putyourHANSup! »

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: [kandidaat] Dami
« Reactie #1 Gepost op: 14-03-2021, 21:37:16 »
2 jaar op rij een 20-jarige studente als Mol, dat zouden ze nooit doen!


Toch? ::nieuwsgierig::

We zijn weer begonnen  ;D ::bravo::
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Dami
« Reactie #2 Gepost op: 14-03-2021, 22:02:00 »
Hier valt me al meteen iets op. Het wilt waarschijnlijk helemaal niets zeggen, maar op de website staat dat ze 20 jaar is terwijl in de video duidelijk wordt dat ze 21 jaar is.
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
« Laatst bewerkt op: 14-03-2021, 22:04:26 door Vermoljoen »
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [kandidaat] Dami
« Reactie #3 Gepost op: 14-03-2021, 22:05:46 »
Ja, dit zag ik ook al bij Annelotte, dus zal wel niks zeggen. Gewoon een verschil in wanneer het is opgenomen ofzo. Ik denk dat er een aantal na de opnames in Duitsland nog jarig zijn geweest.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Dami
« Reactie #4 Gepost op: 14-03-2021, 22:28:03 »
Oh ja, goed gezien. Ik dacht exact hetzelfde: gewoon een klein foutje doordat mensen na de reis nog jarig zijn geweest. Maar dat wil dan zeggen dat deze filmpjes sowieso na de reis zijn opgenomen?
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [kandidaat] Dami
« Reactie #5 Gepost op: 14-03-2021, 22:34:38 »
Dat lijkt mij wel het meest logische dan ja.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [kandidaat] Dami
« Reactie #6 Gepost op: 16-03-2021, 08:20:43 »
Ook de leeftijd bij haar en Annelotte was me al opgevallen.

Verder nog jong, erg enthousiast en lijkt me zeker niet op haar mondje gevallen.  Vraag me wel af of ze zich staande kan houden bij mannen als Sven, Phillip en Kevin.

Als mol mogelijk te jong ( zeker als we bedenken dat we vorig jaar al zo’n jonge mol hadden)
Ik geloof niet in het patroon dat door omgekeerd logische opeenvolging de makers weer een 20 jarige de rol van mol geven..

Haar studie zou haar een voordeel kunnen geven, maar is voor mij een kandidaat afvaller in de eerste aflevering, helaas.

Offline Rocky

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Isn't it ironic, don't you think?
Re: [kandidaat] Dami
« Reactie #7 Gepost op: 20-03-2021, 09:45:31 »
Ook de leeftijd bij haar en Annelotte was me al opgevallen.

Verder nog jong, erg enthousiast en lijkt me zeker niet op haar mondje gevallen.  Vraag me wel af of ze zich staande kan houden bij mannen als Sven, Phillip en Kevin.

Als mol mogelijk te jong ( zeker als we bedenken dat we vorig jaar al zo’n jonge mol hadden)
Ik geloof niet in het patroon dat door omgekeerd logische opeenvolging de makers weer een 20 jarige de rol van mol geven..

Haar studie zou haar een voordeel kunnen geven, maar is voor mij een kandidaat afvaller in de eerste aflevering, helaas.
Ik denk dat ze juist daarom op mijn lijstje staat, vooral na dat ik de eerste Finse serie heb bekeken.
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
« Laatst bewerkt op: 20-03-2021, 12:31:32 door Rocky »
Thank U

Offline Betonmol

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Dami
« Reactie #8 Gepost op: 23-03-2021, 10:26:33 »
Ze heeft een erg leuk Gents accent maar ik vond ze toch wat verdacht.
Niet perse bij het snipen in het maisveld (nochtans ook maar 1 iemand geraakt)
Maar wel bij de knuffelquiz.

In de voorbeschouwing vertelt ze in het lang en het breed over haar droom om een zeemeermin te zijn. Bij het knuffelthema 'zee' vertelt ze in eerste instantie enkel "ik zou graag aan de zee wonen". Pas wanneer de koekoeksklok het thema zee vastlegt vertelt ze over haar zeemeermin droom.

Offline Heinz

  • Forum Moderator
  • *****
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Dami
« Reactie #9 Gepost op: 23-03-2021, 10:36:25 »
In de voorbeschouwing vertelt ze in het lang en het breed over haar droom om een zeemeermin te zijn. Bij het knuffelthema 'zee' vertelt ze in eerste instantie enkel "ik zou graag aan de zee wonen". Pas wanneer de koekoeksklok het thema zee vastlegt vertelt ze over haar zeemeermin droom.

Ik snap je punt, maar een kleine nuance: Dami zei niet "Ik zou graag aan de zee wonen". Dami: "Ik vind de zee super interessant. Ik zou daar graag wonen moest dat een mogelijkheid zijn." Dit viel mij direct al op: ik dacht huh? In de zee wonen? Samina had hier op aan kunnen slaan. Maar goed, ik begrijp dat ze er "aan zee" van maakte, want dat is wel een stuk logischer. :)

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Dami
« Reactie #10 Gepost op: 23-03-2021, 11:56:27 »
Als ik me goed herinner wilde Dami tot 3x toe bellen met de derde linie, om te vragen hoe het ervoor stond. Dat komt verdacht over, maar het lukte maar 1x omdat Philip er geen voorstander van was. Het zou verder ook weinig uithalen, omdat ze geen schutter te spreken kregen. En snel afgekapt zouden worden.

Vrij zinloze actie dus, een reden waarom ik in haar op dit moment (nog) geen Mol zie.

Offline Rozz75

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Dami
« Reactie #11 Gepost op: 23-03-2021, 21:26:22 »
Tja daar zit wat in Molest. Ik vind het juist opvallend maar het zet geen zoden aan de dijk.

Offline Heinz

  • Forum Moderator
  • *****
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Dami
« Reactie #12 Gepost op: 29-03-2021, 08:26:05 »
Jammer dat Dami al zo snel uit ligt. Zo'n kandidaat die erg onschuldig lijkt wordt vroeg of laat toch ineens een grote verdachte van een groep kijkers.

Bikkelharde executie ook weer. Ze worden er niet liever op die makers van De Mol.

Offline Betonmol

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Dami
« Reactie #13 Gepost op: 29-03-2021, 09:20:58 »
Ik verdacht haar niet langer in de 2e aflevering, maar hoopte wel dat ze nog even mee zou gaan. Jammer!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [kandidaat] Dami
« Reactie #14 Gepost op: 29-03-2021, 10:59:50 »
Ja erg jammer, maar ergens ook wel verwacht. Het onschuldige meisje ligt er vaker vroeg uit in de mol.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [kandidaat] Dami
« Reactie #15 Gepost op: 29-03-2021, 14:41:24 »
Behalve als je wodka in je drinkflesje hebt in de box, en al kunt schieten voordat je kunt lopen.

Offline Ruud2003

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Dami
« Reactie #16 Gepost op: 29-03-2021, 14:42:42 »
 ::rofl::
Goede jacht!

Online wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Dami
« Reactie #17 Gepost op: 29-03-2021, 23:29:25 »
In het nieuwsblad stond dat Dami vrij zeker was van haar mol, lijkt me een geval van tunnelvisie helaas
klaar voor de strijd