Auteur Topic: [De Mol] Lennart  (gelezen 27844 keer)

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [kandidaat] Lennart
« Reactie #300 Gepost op: 6-05-2021, 12:17:13 »
Scherp opgemerkt! Was mij nog niet opgevallen, maar een leuke poging van Lennart.   ;D
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Lennart
« Reactie #301 Gepost op: 6-05-2021, 12:36:34 »
maar een leuke poging van Lennart.   ;D
Er was verlichting in die kast, en die stond de hele tijd aan. Van buitenaf zie je geen lichtstraaltje, dus de kier tussen de deuren was blijkbaar hermetisch gesloten. Lennart schijnt er precies 1x op, en toen waren Sven en Philip er nog niet. Daarna zit hij er een paar keer naast.
Eerder een leuke poging vanuit de Lennart-tunnel dan van Lennart zelf ;)

Offline Betonmol

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Lennart
« Reactie #302 Gepost op: 9-05-2021, 13:59:29 »
Voorlopig mijn mol, puur afgaand op lichaamstaal.
Er kan maar één iemand op dit forum als eerste de mol ontmaskeren. Blij dat ik van bij zijn introductie het juiste gevoel had.  ::tandpastasmiley::
Vorig jaar had ik Alina ook heel snel in het vizier. De jaren daarvoor ging het mij wat minder doordat ik een uiteindelijke finalist als eerste verdacht. Dat scenario is vandaag ook nog mogelijk maar ik ben er wel redelijk gerust in dat Lennart ons "framboos ipv pistache" zal serveren  ;)

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [kandidaat] Lennart
« Reactie #303 Gepost op: 9-05-2021, 18:53:30 »
Hoe komt het dan dat je zo laag staat in de pool?
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Betonmol

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Lennart
« Reactie #304 Gepost op: 9-05-2021, 19:50:33 »
Hoe komt het dan dat je zo laag staat in de pool?
Was het vergeten en dan niet meer ingevuld

Online wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Lennart
« Reactie #305 Gepost op: 9-05-2021, 21:45:50 »
In de eerste krantenartikels staat het volgende:

de makers hebben Lennart moeten afremmen want hij wou nog meer en harder
(zo was zijn stoofpotje het meest pikant).

Het idee van de 10.000 kwam van Lennart zelf, hij koos ervoor om als eerste te gaan zodat hij dit kon doen met het risico dat als niemand keek, er 4000 euro bijkwam
klaar voor de strijd

Offline Rinusoide

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Lennart
« Reactie #306 Gepost op: 9-05-2021, 22:27:07 »
Lennart  ::zon::  ::boogie:: fantastische mol!
En zo te zien ook erg veel plezier gehad van zijn rol. Ben erg benieuwd naar volgende week  ::ok::

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Lennart
« Reactie #307 Gepost op: 9-05-2021, 22:28:37 »
Gefelicteerd Lennartstemmers! ::bravo::
Ik moet even bijkomen...
Wat een geweldige mol, kan niet anders zeggen. ::ok::

Offline lilith

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • all ears
Re: [kandidaat] Lennart
« Reactie #308 Gepost op: 9-05-2021, 22:36:42 »
Gefeliciteerd allen. Wat een fantastische mol.  ::bravo::
"waar rook is wordt een fikkie gestookt"

Offline annebeestje

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Lennart
« Reactie #309 Gepost op: 9-05-2021, 22:40:53 »
Potjandikkie wat een goede mol.
 ::oink::

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [kandidaat] Lennart
« Reactie #310 Gepost op: 9-05-2021, 22:41:30 »
 ::respect:: super mol! Fantastisch werkelijk fantastisch gedaan!! Lennarttunnelaars ook goed gedaan.

Offline frankhuiskamp

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Lennart
« Reactie #311 Gepost op: 9-05-2021, 22:47:27 »
Was nog bijna uit mijn tunnel gekropen, maar ik kon niet om hem heen, uiteindelijk. Maar wat heeft-ie het geweldig gedaan. Heel naturel, het hele spel lang. Het was gewoon dat ik al vanaf aflevering twee iets in hem zag, maar op echt raar gedrag als persoon heb ik hem amper kunnen betrappen. Dit is een beetje de Vlaamse Jan volgens mij, gezien ook de vele gebbetjes richting camera en zo. Chapeau.

En ik wil wederom uitgebreid in discussie gaan met de zeurpieten die vinden dat de Mol niet 10.000 euro kan jatten. Ik zei al: niemand verdenkt deze jongen, dus hij kan het maken en heeft daar afleveringen lang naartoe gemanipuleerd. Ik vind het in dit geval juist briljant, sorry.

Offline Nat007

  • Forumlid
  • Empirische wensmolexpert
Re: [kandidaat] Lennart
« Reactie #312 Gepost op: 9-05-2021, 22:48:05 »
Heerlijk, fantastisch gedaan Lennart en ik kan niet wachten om volgende week de beelden te zien van jou en de 'hulpmol' die elkaar de hand schudden alvorens je hem gericht onder vuur neemt bij de loopgravenloop  ::bravo::

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Lennart
« Reactie #313 Gepost op: 9-05-2021, 22:48:32 »
Wow de eerste keer dat zn naam werd ingevuld. Dat is wel goed gedaan  ::ok:: ::bravo::

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [kandidaat] Lennart
« Reactie #314 Gepost op: 9-05-2021, 22:50:22 »
En ik wil wederom uitgebreid in discussie gaan met de zeurpieten die vinden dat de Mol niet 10.000 euro kan jatten. Ik zei al: niemand verdenkt deze jongen, dus hij kan het maken en heeft daar afleveringen lang naartoe gemanipuleerd. Ik vind het in dit geval juist briljant, sorry.

Ben het helemaal met je eens. Ik heb de afgelopen weken steeds gezegd dat er geen 'Handboek soldaat' bestaat voor de Mol waarin staat dat hij niet het meeste mag bieden. Toen hij het deed zag ik gewoon een uiterst brutale Mol die het aandurfde. Briljante actie!
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline keesisdemol

  • winnaar WIDM-pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Lennart
« Reactie #315 Gepost op: 9-05-2021, 22:51:06 »
Geniale mol hoor! Echt fantastisch gedaan om ze lang onder de radar te blijven  ::oink:: ::vergroot::

Offline Heinz

  • Forum Moderator
  • *****
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Lennart
« Reactie #316 Gepost op: 9-05-2021, 22:53:14 »
Een geboren Mol. Dat wordt genieten volgende week! ::boogie:: ::jaja:: ::bravo::

Offline Vanessaa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Lennart
« Reactie #317 Gepost op: 9-05-2021, 22:53:42 »
Geweldig bewonderenswaardig dat hij 10k uit de pot jat voor ieders ogen en nog stééds de volgende 2 rondes niet als mol aangewezen wordt! Nu is dit forum over het algemeen geen fan van veilingen - ik ook niet - maar deze greep uit de pot en het managen daarvan is wel een all-timer denk ik zo  ::bravo::

Offline frankhuiskamp

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Lennart
« Reactie #318 Gepost op: 9-05-2021, 22:54:53 »
Ik lees in een interview dat hij dus o.a. puzzelstukjes in de broek van Philip propte. Het léf alleen al. Oh-oh.

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [kandidaat] Lennart
« Reactie #319 Gepost op: 9-05-2021, 22:56:07 »
Als je door niemand wordt verdacht is het natuurlijk niet gek om een belachelijk hoog bedrag te bieden. Als een kandidaat het mag doen, mag de mol het natuurlijk zelf ook doen.
Ik vind het een klein beetje jammer, maar dat ligt niet zozeer aan Lennart.

Bij de hypnose begon ik hem een klein beetje te verdenken, maar was zo afgeleid van mijn Sven/Philip tunnel, dat ik hem nooit echt serieus heb overwogen voordat Philip afviel. Dat alle kandidaten fout zaten had ik gewoon niet zien aankomen.

Ik ben heel erg benieuwd naar wat hij allemaal heeft uitgespookt. En naar de reactie van de groep uiteraard.  :D
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?