Auteur Topic: [De Mol] Lennart  (gelezen 27844 keer)

Offline jehnnnycash

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Lennart
« Reactie #320 Gepost op: 9-05-2021, 22:58:12 »
Bravo!  ::bravo::

Kan niet wachten op volgende week, zeer benieuwd hoe hij alles heeft beleefd, maar het zag er uit alsof hij er maximaal van heeft genoten.

Offline wieowie

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Lennart
« Reactie #321 Gepost op: 9-05-2021, 22:59:00 »
jaaa! eindelijk weer eens goed vanaf afl 1

Offline blob

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Lennart
« Reactie #322 Gepost op: 9-05-2021, 22:59:45 »
De mol die zijn kostuum vergeten is, hahaha echt prachtig gespeeld hoe die 10000 euro kan kwijtspelen zonder verdacht te worden.

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Lennart
« Reactie #323 Gepost op: 9-05-2021, 23:03:57 »
Wat Een Fantastische Mol, kan niet wachten op volgende week. 8)
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Lennart
« Reactie #324 Gepost op: 9-05-2021, 23:04:02 »
Hoedje af Lennart  ::joehoe::

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [kandidaat] Lennart
« Reactie #325 Gepost op: 9-05-2021, 23:04:24 »
Ik vraag me af of we nog gaan zien hoe we de steeds opnieuw voorkomende upside down beelden nu aan Lennart moesten koppelen.
In afl 1 is het een auto,
In afl 2 is het Lennart zelf bij de Caraoke pool
In afl 3 bij het bubble voetbal Lennart zelf
In de finale zagen we het heel erg vaak.

Het voelt als de hint maar ik mis de samenhang tussen op zijn kop/onderste boven en Lennart

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [kandidaat] Lennart
« Reactie #326 Gepost op: 9-05-2021, 23:09:06 »
En misschien heeft Lennart gewoon lekker lopen chillen tussen de druiventrossen? Inderdaad ook net die glazen niet vol genoeg, maar wel tot het einde brengen. Die is zo off-radar dat hij op mijn radar komt  ::vergroot::
Dit dus ;D Maar wat heeft hij zijn rol goed gespeeld  ::bravo:: en alles eraan doen om Isidoor maar niet op die knop te doen drukken  ::rofl:: Brutaal M teken maken, zie mij hier hangen als een clown, maar das goe eh.

Offline MoleBuster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • "Blau ist mein Lieblingskleure" - J-M Pfaff 1982
Re: [kandidaat] Lennart
« Reactie #327 Gepost op: 9-05-2021, 23:25:17 »
Euhhh, gefeliciteerd Lennie-verdenkers.  ::confettie::

Meesterlijk geacteerd door hem!  ::ok::
« Laatst bewerkt op: 9-05-2021, 23:51:15 door MoleBuster »
Winnaar Klassiekers Pool 2023

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Lennart
« Reactie #328 Gepost op: 9-05-2021, 23:28:16 »
Haha, we hebben een mooie mol hoor! ::bravo::
Nadat Katrien, Samina en Jasmien afvielen leek Lennart me ook de meest waarschijnlijke die overbleef. Maar ik bleef twijfelen. Dus felicitaties aan alle Lennart-tunnelaars, zeker die van het eerste uur! ::bravo::
Ben erg benieuwd naar volgende week!

Offline MoleBuster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • "Blau ist mein Lieblingskleure" - J-M Pfaff 1982
Re: [kandidaat] Lennart
« Reactie #329 Gepost op: 9-05-2021, 23:42:15 »
...
Het voelt als de hint maar ik mis de samenhang tussen op zijn kop/onderste boven en Lennart

Inderdaad, ik heb ook geen idee.  ???
Winnaar Klassiekers Pool 2023

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Lennart
« Reactie #330 Gepost op: 10-05-2021, 00:00:28 »
En ik wil wederom uitgebreid in discussie gaan met de zeurpieten die vinden dat de Mol niet 10.000 euro kan jatten. Ik zei al: niemand verdenkt deze jongen, dus hij kan het maken en heeft daar afleveringen lang naartoe gemanipuleerd. Ik vind het in dit geval juist briljant, sorry.

Briljante onderbouwing had ie klaar staan om hiermee alle weerwoorden te doen verstommen. Ja, daar geef ik hem de complimenten voor. En zeker als volgende week blijkt dat de crew notabene hem moest zien te beletten: dan is het inderdaad een Jan / Dennis type mol.

Maar neen: liever geen 10k gegraai meer uit de pot vlak voor de finale. Doe dat als het al moet in aflevering 1 zoals in Griekenland. Ik wil niet vooruit lopen op volgende week. Maar in theorie had Lennart als mol ervoor kunnen kiezen een Inge Iepenburgje te doen door mee te liften op de Flipper van de groep.

Dat ie dat klaarblijkelijk niet heeft gedaan als ik Gilles in de artikelen mag geloven: mijn complimenten. En zeker als de sneak preview aan het eind de opmaat is naar volgende week: kom maar door. Want dat smaakt naar meer. Dan nog blijft voor mij de timing van de veiling voor de vrijstelling een ongelukkige. Met verve uitgespeeld: ja zeker. Dat wel.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Miem

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Lennart
« Reactie #331 Gepost op: 10-05-2021, 00:35:22 »
Fantastische Mol. Ik verwacht nog hele brutale acties van hem. Misschien nog wel brutaler dan Jan Versteegh

En heerlijk om hem nu al zo zien te genieten van het Molschap. Vanuit mijn Tunnel-bril dacht ik al eerder 'geniepige glimlachjes' te zien, maar aangezien ik hier altijd volledig fout zit dacht ik dat het niets was.

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Lennart
« Reactie #332 Gepost op: 10-05-2021, 02:40:20 »
Ik moet toegeven dat ik vooral in de Annelotte tunnel zat vooral, qua lichaamstaal was zij een flipperkast van tegenstrijdigheden..echter bij de verklaring van die 10k voor een vrijstelling en na er gevraagd werd of hij de mol was, volgde net na zijn ontkenning een subtiel  ::jaja:: knikje en ben ik gaan twijfelen...

Het valt me ook op dat de laatste 5 bij de voorstelling bij diezelfde vraag het meeste aan het lullen waren en vooral de finalisten heel ontwijkende antwoorden gaven.  Dit was de eerste keer dat ik een ontkenning van Lennart zag dus op dat vlak ook wel een sterk staaltje knip en plakwerk...zo hij bij zijn eerste antwoord op die vraag niet gelogen heeft dat hij graag mensen hun voeten rammelt..
« Laatst bewerkt op: 10-05-2021, 03:04:49 door reaver »

Offline MolHunter81

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Lennart
« Reactie #333 Gepost op: 10-05-2021, 07:48:31 »
Chapeau voor allen die Lennart verdacht. Ik tunnelde compleet op Sven, vanaf afl4 dus zat er compleet naast. Goed gedaan iedereen

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Lennart
« Reactie #334 Gepost op: 10-05-2021, 10:05:02 »
Qua toneelspel kan ie naast Elisabeth, ik weet nog niet wie er beter was. Man man man.  ::schaam::

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [kandidaat] Lennart
« Reactie #335 Gepost op: 10-05-2021, 10:25:21 »
Lennart was dus heel brutaal.
Maar ook brutaal genoeg voor Wurst-Gate?
Die kan namelijk ook met Lennart.
Wijst hij Sven hier al op een ontbrekende worst?

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Lennart
« Reactie #336 Gepost op: 10-05-2021, 11:35:23 »
Een subtiele sabotage bij de afsprong, die we al hadden gevonden, is wel genoeg voor één opdracht denk ik.

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [kandidaat] Lennart
« Reactie #337 Gepost op: 10-05-2021, 11:46:06 »
Een subtiele sabotage bij de afsprong, die we al hadden gevonden, is wel genoeg voor één opdracht denk ik.
Dat was de molactie van Samina, die hield zijn been tegen. Lennart kon niet anders binnen de beschikbare tijd. Daar waren we het over eens.
Ik zoek de molactie van Lennart en heb stille hoop (bescheiden van formaat) dat er meer is dan dat Lennart zegt dat hij expres zijn handen op de grond zette, want dat klopt niet met wat wij gezien hebben.

Offline Van Zwam

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Lennart
« Reactie #338 Gepost op: 10-05-2021, 11:51:57 »
Dat was Annelotte, en zij was haar handen aan het verplaatsen om hem bij de benen vast te nemen zoals ze eerder met succes hadden gedaan. Eén been lukte, maar op het moment dat ze haar andere hand wou verplaatsen liet hij haar gewoon los. En ging dan meteen lachen en vieren met de rest.

Offline m0lmuis

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Lennart
« Reactie #339 Gepost op: 10-05-2021, 12:06:28 »
Ik heb er elke aflevering van genoten. Wat een meesterlijke mol!  ::respect::