Nieuws Vanaf 24 maart gaan we weer op zoek naar de mol!
Of komen we hiermee gewoon geen steek verder?
Nu wil ik het ook weten!Ik weet niet hoe het precies zit, maar de bekendmaking van de Mol was vorig jaar toch ongeveer één week voor de laatste uitzending? En nu opeens 3?
Dit is vrij normaal hoor. Volgens mij zelf een weekje later dan gemiddeld. Ik zou er niet te veel achter zoeken.
In Z@pplive vertelt hij
Hademini Onze zoon heeft net een zwembroek gekregen van een olympisch kampioen, de liefste olympisch kampioen:@mvdweijdenLeuk cadeau van Maarten !
Een interessante tweet van Marit, gepost net na de opnames:@mvdweijden En nog even voor jou speciaal: een kras door seconden achter komma's. Totaal onbelangrijk! X.Dat betekent dus waarschijnlijk dat ze bedoelt: wat voor antwoord je daar ook gegeven had, het had toch helemaal niks uitgemaakt.Wat kunnen we daarmee?
Marion, Hadewych, Maarten, Dio, Marit, William, Anne-Marie en Frits sowieso. Zij hebben zich in de afgelopen dagen hierover uitgelaten. Art en JP eveneens.Wie missen we nog? Tim en Liesbeth.....
Lijkt heel onschuldig, tenzij hij toch een soort van hintje geeft dat we met Anne-Marie/Carl Gustav Jung/ Picasso Marie Therese Walter "La Reve" (De droom) best wel goed zitten
Een interessante tweet van Marit, gepost net na de opnames:@mvdweijden En nog even voor jou speciaal: een kras door seconden achter komma's. Totaal onbelangrijk! X.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
933 gasten en 6 vaste bezoekers