Plus is het uiterard moeilijk om iets voor iedereen te vinden. Daarbij blijft het voor mij ook maar iets leuks tussendoor en geen levensdoel.
Met het risico dat iedereen in het vervolg iedereen gaat quoten: ik heb met de selectie ook gekeken naar de reacties die deze onderschriften in dit topic al kregen. Als iemand hem quote of er lachend op reageerde, dacht ik: oké, deze vindt tenminste iemand alvast grappig. Ik heb elk onderschrift waar zo'n reactie op kwam, in de poll geplaatst. Toen had ik er maar vier, dus heb ik er een vijfde bij genomen en ik vond zelf die zandbak grappig, dus was die het geworden.
Dus misschien is dat ook een idee: als je er al eentje goed vindt, quote hem en reageer erop. Maarja, als er dan tien reactie van "hahaha" op komen staat er per pagina één post met een onderschrift en de rest met "hahaha"'s...
Oh dus eventueel reageer je op een onderschrift dat je grappig vindt, bij wijze van nominatie, of als je ziet dat iemand dat al gedaan heeft, dan weet je dat ie al genomineerd is.
Maar ja, aan de andere kant kan ieder een vriendje van hem zijn onderschrift laten quoten, dusja, het zal toch nooit gauw goed zijn. Maar laten we dat anders proberen. Nomineer een onderschrift door er op te reageren dat je'm leuk vindt.