Zo, hele dag gewerkt.
Zie dat mijn foto veel teweeg heeft gebracht, namen zijn gevonden.
Wat een leuke leuke kandidatengroep dit jaar zeg.
Wat een goede namen. Tygo, Daphne, Susan, Owen, Freek. Jan willem, Aaf en Maurice, Sofie zijn leuke toevoegingen. Laatste naam zal wss een van de bekendste namen zijn, aangezien ze die meestal tot het laatst bewaren. Nou wil dat niets zeggen, aangezien we al susan, tygo, daphne, freek hebben.
wat betreft de leeftijden, ik lees hier vanalles. Allereerst denk ik dat het meevalt, qua hoge leeftijd. Widm wordt meestal gespeeld door over het algemeen 30'ers, met een paar uitschieters naar boven en beneden. dat is ieder jaar wel zo. Niet doen alsof we hele jonge groep hebben gehad. Dennis was idd heel jong, maar dat was een uitzondering. Over het algemeen klopt dit gewoon. Interressante mensen, ben benieuwd hoe de groep zich gaat ontpoppen. Benieuwd hoe er gespeeld gaat worden. Ik denk wel heel competatief.
En wat betreft jonge kijkers, die kennen Susan weer van gooische vrouwen bijvoorbeeld.
Ik gok als laatste naam: Saar koningsberger (dan hebben we 3 20'ers, 5 30's en 2 40'ers ) prima verdeling
Jennifer hoffman zou qua twitter ook nog kunnen. Maar we weten het niet, wie weet nog wel een heel andere naam.