Niet alleen bij de executies hoor. Hij speelt letterlijk alles. Ook bij de uitleg van opdrachten van Art. Had ik ergens al gepost na afl 1. Dus daar zijn we het over eens
En zeker een mooie hint. Kwam hier al voorbij ergens op zaterdag. Niet dat we zo'n hint nog nodig hebben
Ja, mijn post over Sanne was niet duidelijk. Mijn excuses. Ik zag nu voor het eerst dat ze echt bang was om eruit te gaan. Ze was emotioneler dan normaal. Nu zie ik pas dat ik haar eerdere emoties fout interpreteerde.
Maar we zijn het eens - Thomas acteert bijna altijd als hij in beeld is. Ik zat tijdens aflevering 1 al op Thomas, maar ben twee keer van hem afgestapt (stom, weet ik) omdat ik het allemaal te veel en te duidelijk vond. Zeker na de kritiek op vorig seizoen.
Als ik de polls op deze site van WIDM 2015 zie, nog een jaar eerder dus, dan is of iedereen hier veel beter geworden in het ontmaskeren van de mol, of Thomas acteert veel minder naturel dan Margriet en/of moet / kiest ervoor om meer opzichtige molacties uit te voeren.
Of, waarschijnlijker, een combinatie van die zaken. Ik keek toen net als vorig jaar nog niet, maar heb toen wel van kijkers gehoord dat ze Margriet een teleurstellende mol vonden, wat "molacties" betreft dan toch in ieder geval. Maar ik heb een sterk vermoeden dat zij naar mijn maatstaven een veel betere mol moet zijn geweest, puur op basis van hoe ik haar Moltalk zie presenteren.