En je kunt ze hier allemaal vinden;
http://www.wieisdemol.com/demol/index.php?topic=63001.0Dankzij Brtdm heb ik de afgelopen tijd ook alle internationale Mol-series kunnen kijken die ik vroeger nooit kon vinden of durfde op te zoeken. Ik ben nu zelf nog met het laatste seizoen van de Australische bezig en dan heb ik ze allemaal gezien.
Ik vond vooral de oudere seizoenen allemaal erg leuk. Bij de nieuwere seizoenen, vooral die van USA en Australia, merk ik soms iets te veel het Jerry Springer-effect. In sommige seizoenen gunnen de deelnemers elkaar echt het licht in de ogen niet, en ik ben dan zo'n typische Nederlander die zich daar dan aan ergert. Je zou het je hier ook niet meer kunnen voorstellen, met hoe dicht de Nederlandse en Vlaamse Mol-series bij het publiek staan. Bij sommige oudere seizoenen van WidM had je dat ook nog wel, zoals in seizoen 4, dat de sfeer in de groep op bepaalde momenten vrij slecht was.
En The Mole USA Celebrity Edition vond ik al helemaal verschrikkelijk. Maar dat is een kwestie van smaak, dus probeer ze vooral zelf uit, zou ik zeggen.